18 C
Athens
Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024
ΝΕΑΑΜΥΝΑΕξαγωγές ισραηλινών περιπολικών πλοίων στην Ακτή Ελεφαντοστού

Εξαγωγές ισραηλινών περιπολικών πλοίων στην Ακτή Ελεφαντοστού

- Advertisement -

Τα ισραηλινά ναυπηγεία Israel Shipyards Ltd. ξεκίνησαν τη ναυπήγηση του πρώτου από τα δύο περιπολικά ανοιχτής θαλάσσης (ΠΑΘ) OPV-45, που όπως ανακοινώθηκε είχαν παραγγελθεί για την Ακτή Ελεφαντοστού (Côte d’Ivoire).

“Το πρώτο στάδιο της ναυπήγησης του πρώτου OPV-45 από τα συνολικά δύο περιπολικά ανοιχτής θαλάσσης, που θα παραδοθούν στην αφρικανική χώρα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, έχει ήδη ξεκινήσει”, ανακοίνωσε η εταιρεία στις 16 Δεκεμβρίου. Η παραγγελία των περιπολικών πλοίων ανακοινώθηκε από τα ναυπηγεία Israel Shipyards τον περασμένο Ιούλιο αλλά απέφυγαν να κατονομάσουν τον πελάτη, παρότι υπονοήθηκε πως επρόκειτο για ναυτική χώρα στην περιοχή επιχειρήσεων του κόλπου της Γουινέας, όταν αναφέρθηκε πως τα σκάφη ήταν σχεδιασμένα να παρέχουν “προστασία έναντι της ανερχόμενης πειρατικής απειλής στην περιοχή”.

Ο ιστότοπος Africa Intelligence ανέφερε αργότερα μέσα στον ιούλιο πως τα ΠΑΘ είχαν παραγγελθεί από την Ακτή Ελεφαντοστού.

Σε κυπριακά χέρια το ταχύπλοο σκάφος ανοικτής θαλάσσης P61

Το OPV-45 εκτοπίζει 300 τόνους, έχει μήκος 45.7 μέτρων, πλάτος 8.6 μ. και βύθισμα 2.4 μ.. Οι δύο κινητήρες ντίζελ MAN 6V 175D-MM παρέχουν συνολική ισχύ 2,960 kW στις 1,900 rpm επιτρέποντας την ανάπτυξη μέγιστης ταχύτητας 24 κόμβων. Η ακτίνα δράσης του είναι 3,500 ναυτικά μίλια με ταχύτητα 12 κόμβων.

Το ΠΑΘ έχει πλήρωμα έως 20 ατόμων, με επιπλέον ενδιαιτήσεις για τη φιλοξενία επιπλέον 20. Δύο εμπορευματοκιβώτια των 20 ποδών μπορούν να μεταφερθούν με τη βοήθεια ενός γερανού καταστρώματος και μια πνευστή λέμβος σκληρής καρίνας των 7 μέτρων μπορεί να αφεθεί από τη ράμπα πρύμνης.

Κορβέτα ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ, ιδανική λύση για το ΠΝ στους 800 τόνους;

Τα ναυπηγεία Israel Shipyards δήλωσαν πως τα δύο αφρικανικά OPV-45 θα εξοπλιστούν με συστήματα παρατήρησης ημέρας/νυχτός ισραηλινής κατασκευής και σταθεροποιημένους σταθμούς οπλισμού για να βελτιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα των πυρών τους κατά τη διάρκεια των αποστολών. Η συμφωνία περιλαμβάνει επίσης την εν συνεχεία υποστήριξη, εκπαίδευση των πληρωμάτων και του τεχνικού προσωπικού καθώς και τη δημιουργία μιας βάσης υποστήριξης στο έδαφος της χώρας.

Το ελληνικό κοινό θα θυμάται τα Israel Shipyards από την ανάληψη ναυπήγησης των κυπριακών Περιπολικών Ανοιχτής Θαλάσσης βασισμένων στη σειρά Sa’ar και στην πρόταση προς τα ελληνικά ναυπηγεία Σύρου ONEX για την από κοινού πρόταση ανάπτυξης της κορβέτας “Θεμιστοκλής”.

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Leopard 1A5 “φρεσκαρισμένο”, η επιστροφή των ελαφριών/μεσαίων αρμάτων και στην Ελλάδα;

Πολύ πρόσφατα παρουσιάστηκε στο ΓΕΣ η πρόταση της εταιρείας EODH -που έχει μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή θωρακίσεων για τα άρματα οικογένειας Leopard- για ένα...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Οι λόγοι που το ΠΝ κοιτά με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το LCS-17,...

90
Το άρθρο του Βασίλη Νέδου στην "Καθημερινή", της 7ης Απριλίου 2024, ήταν διαφωτιστικό σε σχέση με όσα σχεδιάζονται στο Πολεμικό μας Ναυτικό. To οποίο...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 30 Απριλίου 1943: Επιχείρηση “Mincemeat”, η Συμμαχική απόβαση...

7
Η επιχείρηση με τον κωδικό “Mincemeat” («Κιμάς») ήταν μια επιτυχημένη δράση εξαπάτησης των Γερμανών από τις Βρετανικές μυστικές υπηρεσίες, για τον τόπο της συμμαχικής...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Σκέψεις για +4 υποβρύχια για τη Σουηδία – πως ένα Ναυτικό εξελίσσεται με μέθοδο

Δείγμα διαφορετικής νοοτροπίας -από την ελληνική τουλάχιστον- είναι η πρόσφατη μελέτη που δημοσιοποιήθηκε από την σουηδική κοινοβουλευτική επιτροπή Άμυνας, σχετικά με την ενίσχυση των...

Raytheon: Και αυτή «ψηφίζει» Ισπανία για κατασκεύη Patriot

Η αμερικανική Raytheon διάλεξε μία ισπανική εταιρεία, τη Sener, για την κατασκευή εξαρτήματος του πυραύλου GEM-T που χρησιμοποιεί το αντιαεροπορικό σύστημα Patriot. Η συμφωνία...

Ποιο αεροδρόμιο στον κόσμο δεν έχει χάσει βαλίτσα εδώ και 30 χρόνια;

Ένα απίθανο ρεκόρ σημείωσε φέτος το διεθνές αεροδρόμιο Kansai στην Ιαπωνία, στην Οσάκα: Από το άνοιγμα του το 1994 έως φέτος, δηλαδή 30 συνεχόμενα...