Η Ισραηλινή Αεροπορία βρίσκεται στο μέσο σημαντικών προσπαθειών να υιοθετήσει δυνατότητες προσανατολισμένες στην αντιμετώπιση της Συρίας και του Ιράν. Σύμφωνα με το «Aviation Week», αυτό είναι που οδήγησε κατά κύριο λόγο το Τελ Αβίβ στην επιλογή του F-15IA και την αναβάθμιση των διαθέσιμων F-15.
Το Ισραήλ θεωρεί ότι απειλείται από τις δύο χώρες, ιδιαίτερα το Ιράν το οποίο είναι όμως 1.000km μακριά. Έτσι η Ισραηλινή Αεροπορία χρειάζεται διαφορετικές πλατφόρμες για κάθε περιοχή – ένα αεροσκάφος ικανό να μεταφέρει μεγάλο οπλικό φορτίο και να πλήττει στόχους σε μικρή απόσταση από την ισραηλινή επικράτεια και ένα άλλο που μπορεί να πετάξει σε μεγάλες αποστάσεις, στερώντας την ικανότητα έγκαιρης προειδοποίησης του αντιπάλου και προετοιμάζοντας το έδαφος για τα αεροσκάφη κρούσης.
Από το 2016, το Ισραήλ είναι απασχολημένο με την αναβάθμιση των μαχητικών F-15I, στο επίκεντρο της οποίας είναι η επιλογή του ραντάρ AESA APG-82(V)1 προς αντικατάσταση του APG-70. Η αλλαγή του ραντάρ δεν έχει ακόμη συμβεί. Γιατί όμως το Ισραήλ επενδύει στο F-15; Σύμφωνα με Ισραηλινούς αξιωματούχους, στο αεροσκάφος μπορούν να εγκατασταθούν ισραηλινά υποσυστήματα και όπλα δίχως περιορισμό, κάτι που δεν ισχύει στο F-35I. Επιπλέον, σε εξέλιξη είναι πρόγραμμα αναβάθμισης των μεταχειρισμένων μαχητικών F-15D που αποκτήθηκαν τα τελευταία έτη από τις ΗΠΑ.
Ενώ δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές οι λεπτομέρειες για την ακριβή διαμόρφωση των F-15IA, οι πληροφορίες τονίζουν ότι θα είναι μία σχεδίαση παρόμοια με το F-15 Eagle 2040C, που έχει αγορασθεί από το Κατάρ και δύναται να φέρει πρόσθετους πυραύλους. Το F-15 Eagle 2040C θα μεταφέρει επίσης ένα ειδικό ατρακτίδιο επικοινωνιών για τη μετάδοση και λήψη δεδομένων σε / από άλλα αεροσκάφη σε κρυπτογραφημένη μορφή. Το 2040C θα διαθέτει το ραντάρ AN/APG-63(V)3 AESA και σύστημα IRST. Μετά την προμήθεια των F-15IA, δεν αποκλείεται η αγορά άλλων 25 F-35I.
Γιατί το Ισραήλ επιμένει στο F-15IA;
- Advertisement -
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Μπορούμε να πάμε τώρα σε Ευρωκορβέτες αντί για Gowind/FCX-30!
Όταν έγινε η αγορά των 3 φρεγατών FDI HN στο Πολεμικό Ναυτικό (αντί 4 συν "ενδιάμεση λύση" μεταχειρισμένων σκαφών συν τον εκσυγχρονισμό των φρεγατών...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 14/27 Ιουλίου 1913: Η απελευθέρωση της Κομοτηνής
Με προπομπό το 1ο τάγμα Κρητών (με διοικητή το συνταγματάρχη Γεώργιο Καναβατζόγλου) και την ημιλαρχία αναγνωρίσεως της VIII Μεραρχίας Πεζικού (με επικεφαλής το λοχαγό...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...