Η εταιρία General Atomics Electromagnetic Systems (GA-EMS), θυγατρική της G.A. ανακοίνωσε πως ο τελικός κύκλος δοκιμών του Προηγμένου Γάντζου Προσνήωσης (AAG) ανάπτυξής της για την κλάση αεροπλανοφόρων “Ford” ολοκληρώθηκε κατά τη διάρκεια διήμερης περιόδου μέσα στον Οκτώβριο του 2019 στο πεδίο προσγείωσης με άγκιστρο (Runway Arrested Landing Site -RALS) στο Lakehurst, του New Jersey.
Σε ένα τμήμα του διαδρόμου που μοιάζει με το κατάστρωμα του Α/Φ USS Gerald R. Ford (CVN 78) πέντε συνολικά F/A-18E/F Hornet προσγειώθηκαν διαδοχικά δοκιμάζοντας το σύστημα AAG σε συνθήκες δράσης αεροπλανοφόρων. “Τα αεροσκάφη προσγειώθηκαν στον διάδρομο με ρυθμούς ένα ανά λεπτό προσομοιώνοντας τις συνθήκες επιχειρήσεων στα αεροπλανοφόρα. Τα αεροπλανοφόρα “G.R. Ford” έχουν ικανότητες ακόμα ταχύτερων επιχειρησιακών ρυθμών διαθέτοντας τρία συρματόσχοινα και πιο αποδοτικό σύστημα μετακίνησης αεροσκαφών. Η δοκιμή σύλληψης αεροσκαφών σε τακτικούς, διαρκείς ρυθμούς για παρατεταμένο χρονικό διάστημα είναι ουσιώδες στοιχείο της τακτικής λειτουργίας ενός αεροπλανοφόρου”, δήλωσε ο Scott Forney, πρόεδρος της G.A. – EMS.
O τελικός κύκλος δοκιμών είναι το επιστέγασμα μιας μακράς σειράς δοκιμών του προηγμένου συστήματος γάντζου προσνήωσης, ο οποίος έχει ήδη ολοκληρώσει συνολικά 5,000 συλλήψεις αεροσκαφών στο πεδίο δοκιμών RALS στο New Jersey και επιπλέον 747 επί του αεροπλανοφόρου “Ford”. To Αμερικανικό Ναυτικό έδωσε το “πράσινο φως” για το σύστημα AAG που αναμένεται να δοκιμαστεί περαιτέρω κατά τη διάρκεια δοκιμαστικού πλού του CVN 78.
To AAG είναι ένα σύστημα στροβιλο-ηλεκτρικής επιβράδυνσης για την ελεγχόμενη και ασφαλή προσνήωση ενός αεροσκάφους. Το AAG θα τοποθετηθεί στην κλάση αεροπλανοφόρων “Gerald R. Ford” μαζί με το σύστημα Ηλεκτρομαγνητικό Σύστημα Απονήωσης Αεροσκαφών (EMALS). Μετά το Gerald R. Ford (CVN 78) αναμένεται η τοποθέτησή τους στα νεώτερα John F. Kennedy (CVN 79) και Enterprise (CVN 80).
Εκπρόσωποι της εταιρίας δήλωσαν πως θα χρησιμοποιηθεί από όλα τα σταθερής πτέρυγας αεροσκάφη του αμερικανικού ναυτικού, αεριωθούμενα και ελικοφόρα.
Ο Προηγμένος Γάντζος Προνήωσης της General Atomics ολοκληρώνει κρίσιμες δοκιμές
- Advertisement -
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Οι “άγνωστοι” πύραυλοι ROCKS στη ισραηλινή φαρέτρα έπληξαν τελικά το Ισφαχάν;
Τα υποτιθέμενα «αντίποινα» του Ισραήλ στο Ιράν και το τι ακριβώς συνέβη το πρωί της Παρασκευής στο Ισφαχάν, παραμένουν στη σφαίρα της ασάφειας, που...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 26 Απριλίου 1986: Το πυρηνικό ατύχημα του Τσερνόμπιλ
Ο αντιδραστήρας Νο 4 του πυρηνικού εργοστασίου του Τσερνομπίλ στην Ουκρανία αστοχεί με αποτέλεσμα το χειρότερο πυρηνικό ατύχημα στην ιστορία. Αυτό συνέβη στη 01:23...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...