Όπως γράψαμε ήδη στην ανταπόκρισή μας από τη Λοριάν και τα ναυπηγεία της Naval Group, όπου κατασκευάζονται οι ελληνικές Belh@rra, από χθες, που πραγματοποιήθηκε η τελετή κοπής πρώτου μετάλλου για τη FDI-HN3 “Φορμίων”, στις εγκαταστάσεις ναυπηγούνται πλέον παράλληλα και τα τρία ελληνικά πλοία, αν και φυσικά βρίσκονται σε εντελώς διαφορετικά στάδια.
Φωτό: Φρεγάτα “Φορμίων”, σήμερα ένα κομμάτι μετάλλου, σε 36 μήνες πλοίο!
Έτσι, στη μεγάλη, στεγασμένη, ναυπηγική κλίνη είναι η FDI-HN1 “Κίμων”, περιμένοντας την καθέλκυση της σε λιγότερο από τρεις μήνες.
Μια περιήγηση όμως στα ναυπηγεία αποκαλύπτει ότι και η δεύτερη φρεγάτα, η “Νέαρχος” βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο αφού τα περισσότερα ναυπηγικά μπλοκ της, δηλαδή τα μεγάλα κομμάτια τα οποία προκατασκευάζονται, είναι σχεδόν όλα έτοιμα. Οπότε αναμένεται η “Κίμων” να καθελκυσθεί, ώστε να αδειάσει το χώρο στη ναυπηγική κλίνη και να ξεκινήσει η συναρμολόγηση της “Νέαρχος”.
Στις φωτογραφίες που ακολουθούν φαίνεται το άνω τμήμα του PSIM (Panoramic Sensors and Intelligence Module) της “Κίμων” [πίσω διακρίνεται η FS Amiral Ronarc’h (D660)] ο οποίος εκτείνεται τρία καταστρώματα προς τα κάτω, μέσα στο πλοίο. Αυτό το κομμάτι εμφανίζεται στην άλλη φωτο, μέσα στο υπόστεγο με το συγκρότημα του “Κίμων” στο βάθος και το συγκρότημα του “Νέαρχος” πιό κοντά στην κάμερα.
Όσι για την 3η φρεγάτα, τη “Φορμίων”, παρότι τυπικά χθες έκοψε το πρώτο της έλασμα, η κατασκευή απαρτίων και συγκροτημάτων σε διάφορες τοποθεσίες έχει ξεκινήσει από καιρό, οπότε είναι και αυτή ελαφρά μπροστά από τα χρονοδιαγράμματα ναυπήγησης και παράδοσης.
Το πρώτο έλασμα (αριστερά) είναι ένα εσωτερικό πλαίσιο στον δομή καταστρώματος στο μέσον του πλοίου, όπως δείχνει και η μεσαία φωτο.
Περισσότερα αργότερα!