Στις 24 Οκτωβρίου 2018 είχαμε αναφερθεί με ερωτηματικό στην πρόθεση της Τουρκίας να εγκαταστήσει τον αμερικανικό κινητήρα F110 στο TF-X, στα αεροσκάφη δοκιμών και τα πρώτα αεροσκάφη παραγωγής.
Την είδηση επιβεβαιώνει το “Defense News”. Το αμυντικό αμερικανικό site προσθέτει επιπλέον ότι θα επιλεγεί είτε ο F110-GE-129 ή ο F110-GE-132. Κύρια διαφορά των δύο εκδόσεων είναι πως ο -129 παράγει μέγιστη ώση 29.000lb, ενώ ο -132 32.000lb.
Η τουρκική πλευρά στοχεύει να αντικαταστήσει μεταγενέστερα τον F110 με εγχώριο κινητήρα στα αεροσκάφη παραγωγής. Πάντως, υπάρχει περίπτωση ο αμερικανικός κινητήρας να προκαλέσει συμβιβασμούς στη σχεδίαση του TF-X, το οποίο αναπτύσσεται με στόχο να εμφανίζει χαρακτηριστικά VLO.
Η Βρετανία φοβάται να μεταφέρει όση τεχνολογία θέλει η Τουρκία για το TF-X
Νωρίτερα, είχαν παρουσιαστεί δημοσιεύματα που περιέγραφαν προβλήματα μεταξύ της τουρκικής πολεμικής βιομηχανίας και της βρετανικής Rolls-Royce, σε ζητήματα μεταφοράς ευαίσθητης τεχνολογίας, και οι διαπράγματευσεις μεταξύ των δύο πλευρών δεν είχαν καταλήξει σε θετικό αποτέλεσμα μέχρι τις 31 Ιουλίου 2018. Επιθυμία της Άγκυρας αποτελεί η ανάπτυξη εγχώριου κινητήρα με βρετανική βοήθεια.