Στις 24 Φεβρουαρίου το αρμόδιο γραφείο του Πενταγώνου (JPO) για το πρόγραμμα του JSF προχώρησε σε άρση της απαγόρευσης παραδόσεων κινητήρων F135, που είχε επιβληθεί μετά την πτώση ενός F-35B στις εγκαταστάσεις της κατασκευάστριας εταιρίας Lockheed Martin στο Fort Worth του Τέξας, στις 15 Δεκεμβρίου.
Να θυμίσουμε ότι σε εκείνη την περίπτωση το Lightning II της έκδοσης βραχείας/κατακόρυφης προσαπογείωσης-STOVL είχε βγει εκτός ελέγχου στη διάρκεια δοκιμών.
Ο πιλότος του προσπάθησε να ανακτήσει τον έλεγχό του και να το προσγειώσει, αλλά τελικά αναγκάστηκε να το εγκαταλείψει με επιτυχία όταν το αεροσκάφος πάτησε στο έδαφος αλλά δεν υπάκουε στους χειρισμούς του.
Αργότερα έγινε γνωστό ότι το πρόβλημα είχε εντοπιστεί στον κινητήρα F135, οι παραδόσεις του οποίου ανεστάλησαν. Να σημειωθεί ότι η εξέλιξη εκείνη προστέθηκε στην αναστολή παραδόσεων F-35, που ήδη ίσχυε, αν και για διαφορετικούς λόγους που είχαν να κάνουν με κατασκευαστικά θέματα και την διερεύνηση τυχόν επιπτώσεων από τη χρήση υλικών που είχαν προέλευση την Κίνα.
Η απαγόρευση παραδόσεων των F135 έγινε σε συνέχεια διερεύνησης που αποκάλυψε ότι η πτώση του F-35B τον Δεκέμβριο ήταν αποτέλεσμα απώλειας ελέγχου σε συνέχεια εμφάνισης κραδασμών αυξανόμενης συγχνότητας στον κινητήρα που εξελίχθηκαν στο φαινόμενο, γνωστό ως «συντονισμός αρμονικών» (harmonic resonance), το οποίο δεν έγινε δυνατόν να αντιμετωπιστεί από το ψηφιακό σύστημα ελέγχου του κινητήρα και το αντίστοιχο σύστημα ελέγχου του αεροσκάφους.
Από τις πληροφορίες που υπάρχουν το πρόβλημα δεν ήταν σχεδιαστικό ή κατασκευαστικό αλλά συνέπεια της λειτουργίας του F135, αν και υπήρξε διορθωτική παρέμβαση σε επίπεδο hardware.