Στις 28 Μαϊου, η Deutsche Aircraft παρουσίασε το πρώτο της αεροσκάφος, Do328eco, μια εξέλιξη του γνωστού Dornier 328 για περιφερειακές αερομεταφορές. Το ενδιαφέρον είναι πως το νέο δεν μπορεί να λέγεται “Dornier”, καθώς τα δικαιώματα χρήσης τoυ ονόματος ιστορικής φίρμας τα έχει η Airbus. Έτσι η Deutsche Aircraft, μια νεαρή εταιρεία η οποία ιδρύθηκε το 2019 με στόχο να δημιουργήσει ένα οικονομικό δικινητήριο αεροσκάφος για τοπικές πτήσεις, στην κατηγορία των 40 θέσεων, κράτησε τον “κωδικό” του 328 και θα το προωθεί ως “eco”, δηλαδή περιορισμένου λειτουργικού κόστους.
Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε δεν είναι ακριβώς “καινούργιο” καθώς χρησιμοποιήθηκε άτρακτος από παλαιότερο 328, η οποία κόπηκε για να προστεθούν επεκτάσεις, ώστε το συνολικό μήκος να αυξηθεί κατά 2,1 μέτρα και η χωρητικότητα επιβατών να φθάσει τις 40 θέσεις από τις 33 του προηγούμενου μοντέλου. Οι κινητήρες που θα ενσωματωθούν αργότερα, θα είναι οι τουρμποπρόπ PW127XT της Pratt & Whitney, των 2.700 ίππων, χαμηλής κατανάλωσης, ενώ πλήρης θα είναι η αλλαγή σε ηλεκτρονικά και άλλα εξαρτήματα.
Η προοπτική του Do328eco σύμφωνα με την Deutsche Aircraft είναι σημαντική, καθώς διαπιστώνει ζήτηση για μικρά αεροσκάφη περιφερειακών μεταφορών, ικανά για βραχείες αποπροσγειώσεις, σε πολλά απομακρυσμένα αεροδρόμια και διατηρώντας το συνολικό κόστος ανταγωνιστικό.
Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε μόλις ολοκληρωθεί θα χρησιμοποιηθεί για δοκιμές και για να αποκτηθεί το πιστοποιητικό πλοϊμότητας, ώστε να ξεκινήσουν οι παραδόσεις από το 2027-2028. Οι εγκαταστάσεις παραγωγής είναι στη Βαυαρία, κοντά στο Μόναχο, όπως και στο αεροδρόμιο της Λειψίας όπου θα γίνεται η τελική συναρμολόγηση.