Επένδυση -επιτέλους- έγινε από το υπουργείο Ναυτιλίας στον εξοπλισμό των στελεχών του Λιμενικού και της Ακτοφυλακής. Όπως δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας κ. Πλακιωτάκης «…πρόκειται για ποσό (9,3 εκατομμύρια ευρώ) πρωτοφανές στην ιστορία του Σώματος. Είναι έμπρακτη απόδειξη του ενδιαφέροντος και αναγνώριση του πολύτιμου έργου του Λιμενικού Σώματος στην ελληνική κοινωνία. Η προμήθεια αυτή ακολουθεί μια σειρά έργων και προμηθειών που είτε έχουν ολοκληρωθεί είτε έχουν δρομολογηθεί και αποσκοπούν στην ενίσχυση της ασφάλειας του προσωπικού του Σώματος. Με γνώμονα την πραγματική βελτίωση και αναβάθμιση των συνθηκών υπό τις οποίες δραστηριοποιούνται τα στελέχη του Λ.Σ, οι προσπάθειες για τον εκσυγχρονισμό κάθε είδους και μέσων που μπορεί να συμβάλει στην επίτευξη του συγκεκριμένου σκοπού, θα προχωρήσει χωρίς καθυστέρηση».
Η προμήθεια αναλύεται ως εξής:
Αγορά επιχειρησιακού ιματισμού καθώς και εξειδικευμένου καταδυτικού εξοπλισμού και υλικών έρευνας και διάσωσης για τα στελέχη της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών, συνολικού προϋπολογισμού 1.207.390 €.
Αγορά πλήρους επιχειρησιακού ιματισμού και εξειδικευμένου εξοπλισμού για το σύνολο των στελεχών των Κλιμακίων Ειδικών Αποστολών σε όλη τη χώρα, καθώς και της Ειδικής Ομάδας Επιχειρήσεων Πειραιά (ΕΟΕΠ), συνολικού προϋπολογισμού 2.052.070 €.
Αγορά επιχειρησιακού ιματισμού και εξειδικευμένου εξοπλισμού για τα στελέχη της Υπηρεσίας Συνδέσμων – Διασωστών, συνολικού προϋπολογισμού 312.110 €.
Αγορά επιχειρησιακού ιματισμού για όλα τα πληρώματα πλοίων/σκαφών και για το σύνολο των στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., συνολικού προϋπολογισμού 2.458.570 €.
Αγορά σύγχρονων αλεξίσφαιρων γιλέκων μετά παρελκομένων για τα πληρώματα των σκαφών και τα στελέχη που περιπολούν και επιχειρούν στις περιοχές ευθύνης του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., συνολικού προϋπολογισμού 3.285.0000 €.
Η προμήθεια συγχρηματοδοτείται σε ποσοστό 75% από το Εθνικό Πρόγραμμα του Ταμείου Εσωτερικής Ασφάλειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και κατά 25% από εθνικούς πόρους και αποτελεί μέρος του «Ειδικού Ολοκληρωμένου Εξοπλιστικού Προγράμματος αναβάθμισης του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ 2020-2022».
Είπα και γω. Θα δούμε πολλά μέχρι να υπάρξει ασφαλές συμπέρασμα.
Τα Πακιστανικά F-16 έχουν GE F110 ή PW F100;
Δεν θα δημοσίευαν ποτέ φωτογραφίες οι Πακιστανοί ρε παιδιά
γράψτε ότι θέλετε.. εμείς καταρρίψαμε f-16 τώρα αν το έριξε το Mig-21 η το έριξε άλλο αεροσκάφος μας μικρή σημασία έχει.. ποιο πολύ το θέμα είναι νομικό γιατί δεν θα έπρεπε το Πακιστάν να μπορεί να τα χρησιμοποιήσει στο Κασμίρ… Λογικό είναι να προσπαθήσουν να κάνουν το παν για κρύψουν την χρήση τους … αλλά πλέον είναι αργά γιατί καταρρίφθηκε.. οπότε δεν μπορεί να κρυφτεί η παράνομη χρήση τους και θα τους επιφέρει συνέπειες…
Δεν υπάρχει σε Πακιστάν ή Ιορδανία F-16 με κινητήρα GE F110!
Εκτός αν τα ΗΑΕ έδωσαν E/F στο Πακιστάν, όπως συνήθιζαν με παλαιότερους τύπους και είχαν σχετική συμφωνία (η αεροπορία των ΗΑΕ στελεχώνεται σε μεγάλο βαθμό από βετεράνους πακιστανούς χειριστές …) … αλλά έχει προβλεφθεί σχετική απαγόρευση στο πωλητήριο συμβόλαιο των “ιεράκων της Ερήμου”: Όχι “δανεισμός” τους στο Πακιστάν, όχι πακιστανοί στα χειριστήρια τους ακόμη και εντός ΗΑΕ! Αυτός είναι και ο λόγος που δεν πρόκειται να αποσύρουν τα Μ2000-9, είναι ένα σκέλος του στόλου τους στο οποίο δεν έχουν βέτο οι ΗΠΑ και μπορούν να το χρησιμοποιήσουν κατά βούληση, αξιοποιώντας το εξπερτίζ των Πακιστανών βετεράνων μπαρουτοκαπνισμένων μισθοφόρων τους και διατηρώντας τη δυνατότητα ενίσχυσης του Πακιστάν με απόσπαση των Μ2000-9 (που έχουν και βλήματα πλεύσεως Black Shaheen και MICA και πολλά άλλα καλούδια και θα κάνουν ανείπωτη ζημιά στην Ινδία, που δεν έχει ακόμη Μ2000-5 ούτε Ραφάλ …).
δεν θα μπορουσε ενα F16 Viper, ακομα κι αν ειχε το πακισταν αυτην την εκδοση, με το ρανταρ AESA APG83 σε συνδυασμο με τον AIM120 C5-7 να καταρριφθει απο τα Σου30 ή τα Μιραζ.