Στις 21 Μαρτίου 2020, το γνωστό supercar Veyron της Bugatti θα λάβει έγκριση από τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας της αεροπορικής βάσης Λουκ στην Αριζόνα προκειμένου να μπορεί να εισέλθει και χρησιμοποιήσει τον διάδρομο απογείωσης της βάσης.
Για την περίσταση, το supercar θα συνοδεύεται από ένα F-35A Lightning II της 56ης πτέρυγας μαχητικών. Το Veyron και ο Lightning θα επιταχυνθούν έπειτα στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους, προσπαθώντας να αποδείξουν, πάλι, ποιος είναι ο πιο γ(λ)ρήγορος, ένα αυτοκίνητο ή ένα αεροπλάνο.
Το Lightning II θα έχει στο χειριστήριο τον ταγματάρχη (επισμηναγό) Justin “Fuego” Miller. Θα πρέπει να επιταχύνει να αναεβάσει στους 400 κόμβους ή 460 μίλια / ώρα), να απογειωθεί σχεδόν κάθετα, να φτάσει σε υψόμετρο 8.000 πόδια και στη συνέχεια να επιστρέψει στη γραμμή τερματισμού.
Ταυτόχρονα, το Veyron, που θα έχει στον τιμόνι τον Craig Jackson της Barrett-Jackson Corp., θα πρέπει να επιταχύνει στο διάδρομο και στη συνέχεια πίσω στη γραμμή εκκίνησης αν κι οι διοργανωτές δεν αναφέρουν την απόσταση που θα πρέπει να κάνει το Bugatti συνολικά. Το πρώτο μηχάνημα που θα επιστρέψει εκεί που θα ξεκινήσει θα ανακηρυχθεί νικητής.
Παρά το ότι το F-35A είναι προφανώς πολύ πιο γρήγορο, και παρόλο που το Veyron είναι μακράν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής παγκοσμίως, η μάχη προβλέπεται αμφίρροπη αφού το F-35A θα χρειαστεί χρονο για να επιταχύνει αρκετά, ενώ το Veyron θα χρειαστεί μόλις 3,5 δευτερόλεπτα.
Προφανώς θα είναι ένα ενδιαφέρον διαφημιστικό σόου και για το αυτοκίνητο και για το μαχητικό!
Δείτε βίντεο με μία παρόμοια αναμέτρητη του συγκεκριμένου supercar, αυτή τη φορά ενάντια σε ένα Typhoon της RAF:
Διαβάστε και την σειρά αφιερωμάτων της Π&Δ για την συνύπαρξη αεροσκαφών και αυτοκινήτων στα διαφημιστικά σποτ και πλατώ: