14.7 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΠΕ-ΜΠΕΒουλή: Κυρώθηκαν οι συμφωνίες αεροπορικών υπηρεσιών με Μαλαισία, Ινδία, Μαυρίκιο, Κένυα και...

Βουλή: Κυρώθηκαν οι συμφωνίες αεροπορικών υπηρεσιών με Μαλαισία, Ινδία, Μαυρίκιο, Κένυα και Ρουάντα

- Advertisement -

Κυρώθηκαν, με ευρεία πλειοψηφία, από την ολομέλεια της Βουλής, οι πέντε συμφωνίες αεροπορικών υπηρεσιών μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και των κυβερνήσεων της Μαλαισίας, της Ινδίας, του Μαυρίκιου, της Κένυας και της Ρουάντας. Η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ και το Κίνημα Αλλαγής υπερψήφισαν τις πέντε συμφωνίες, το ΚΚΕ τις καταψήφισε, το ΜέΡΑ25 δήλωσε «παρών» σε όλες τις συμφωνίες, ενώ η Ελληνική Λύση ψήφισε «ναι» στη συμφωνία με την Ινδία και «όχι» στις υπόλοιπες.

Όπως είπε ο παριστάμενος υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος, οι συμφωνίες αποσκοπούν στην ενίσχυση των αεροπορικών συνδέσεων και την προώθηση των διμερών σχέσεων της Ελλάδας με τις πέντε χώρες. «Προσφέρουν, επίσης, τη δυνατότητα εκμετάλλευσης της αγοράς από τους αερομεταφορείς των δύο πλευρών, μέσω σημείων σύνδεσης και προς προορισμούς πέραν της χώρας μας και των παραπάνω χωρών» είπε ο κ. Παπαδόπουλος σημειώνοντας ότι «οι βασικές διατάξεις των Συμφωνιών αναφέρονται, μεταξύ άλλων, στον διορισμό μίας ή περισσοτέρων αεροπορικών εταιρειών από κάθε χώρα για την εκτέλεση τακτικών διεθνών αεροπορικών δρομολογίων μεταξύ Ελλάδας και Ινδίας, Μαλαισίας, Μαυρικίου, Κένυας και Ρουάντας αντίστοιχα. Επίσης, αφορούν στην αεροπορική ασφάλεια και στη δυνατότητα εκμετάλλευσης της αγοράς μέσω συμφωνιών εμπορικής συνεργασίας».

Ειδικότερα για την Ινδία, είπε ότι «μέχρι πρόσφατα, χορηγούσε ως σημείο της επικράτειάς της μόνο το Νέο Δελχί. Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα στην οποία χορηγήθηκαν έξι σημεία προορισμού ως πακέτα αερολιμένων, στους οποίους η Ινδία είχε πρόσφατα απελευθερώσει την πρόσβαση. Η Γκόα δεν περιλαμβάνεται στα αεροδρόμια αυτά, αλλά θα μπορούσε να αποτελέσει μελλοντικά ένα αντικείμενο συζήτησης εάν προκύψουν ανάγκες της αγοράς κι αν ζητηθεί η σύνδεση σε προσωρινή βάση».

Απαντώντας στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Χρ. Γιαννούλη που είπε ότι «με την αποδιοργάνωση της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας από το 2020, δεν ασκείται πλέον με αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα ο έλεγχος σε κάθε κρίκο της αλυσίδας των δομών που εμπλέκονται στις αεροπορικές μεταφορές» ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι δεν είναι σήμερα η εποχή, τώρα που σε λίγες ημέρες ξεκινάει ο τουρισμός στη χώρα, να αφήνουμε ερωτηματικά για την ασφάλεια των αεροδρομίων και των αεροπλάνων μας. «Ο έλεγχος ο οποίος γίνεται από όλες τις Υπηρεσίες είναι πραγματικά εξονυχιστικός. Και ποιο είναι το αποτέλεσμα; Τα ελληνικά αεροδρόμια και οι ελληνικές αεροπορικές εταιρείες βραβεύονται τα τελευταία χρόνια από τους διεθνείς οργανισμούς. Αυτό αποδεικνύει και τις δυνατότητες που έχει το ελληνικό κράτος στον έλεγχο, αλλά και τα αποτέλεσμα που φέρνει ο έλεγχος αυτός, αλλά και ο τρόπος με τον οποίον χειρίζονται οι αεροπορικές εταιρείες τα αεροσκάφη τους».

Ο κ. Παπαδόπουλος απάντησε και στην παρέμβαση του προέδρου της Ελληνικής Λύσης Κυριάκου Βελόπουλου που είπε ότι το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης επιβάλλει μεγάλα πρόστιμα σε κανάλια, και τιμωρεί βουλευτές για αυτά που λένε στη Βουλή. Όπως είπε ο κ. Παπαδόπουλος, τα μέλη του ΕΣΡ εκλέγονται με μεγάλη πλειοψηφία από τη Βουλή, ότι οι ποινές επιβάλλονται ανάλογα με τη βαρύτητα των πράξεων, καθώς επίσης ότι (το ΕΣΡ) υποβάλλει κάθε χρόνο έκθεση στη Βουλή και ελέγχεται για τα πεπραγμένα του.

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

3 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
3 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Γιατί δεν αγοράζουμε ιαπωνικά όπλα σαν τις φρεγάτες Μogami; Μπορούμε ή όχι;

Στην ατέρμονη ελληνική συζήτηση για εξοπλισμούς δεν είναι καθόλου σπάνιο να εμφανιστεί κάποιος και να αναφωνήσει «φρεγάτες Mogami να πάρουμε!», ή «πυροσβεστικά αεροσκάφη ShinMaywa...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Πολεμική Αεροπορία: Αντέχουμε να πουλήσουμε τα Mirage 2000-5 και τα F-16...

Των Φαίδωνα Γ. Καραϊωσηφίδη & Ηλια Παπανικολάου. Επιπλέον στοιχεία Brian Schofield, Aerospace Analyst. Δημοσιεύθηκε στην "ΠΤΗΣΗ", τεύχος 46, Μάρτιος 2024.Το παρακάτω κείμενο γράφηκε πριν...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 28 Μαρτίου 1854: Τo ξέσπασμα του Κριμαϊκού, ο...

1
Βρετανία και Γαλλία κηρύσσουν τον πόλεμο στη Ρωσία, στον πρώτο σύγχρονο πόλεμο σε ευρωπαϊκό έδαφος. Αιτία ήταν η σύγκρουση ανάμεσα στον ρωσικό και στον...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Χαλέπι της Συρίας: Τουλάχιστον 36 στρατιωτικοί νεκροί σε βομβαρδισμό του Ισραήλ

Τουλάχιστον 36 Σύροι στρατιωτικοί σκοτώθηκαν σε αεροπορικό βομβαρδισμό του Ισραήλ τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα στην επαρχία Χαλέπι, στη βόρεια Συρία, ανέφερε το Συριακό...

H Ινδονησία έκλεισε 2 ιταλικές φρεγάτες PPA σε τιμή έκπληξη, εμείς…

Αν και τυπικά χαρακτηρίζονται ως "περιπολικά ανοιχτής θαλάσσης", τα σκάφη PPA της Fincantieri που κατασκευάζονται για το Ιταλικό Ναυτικό είναι κανονικές φρεγάτες. Και δύο...

ΥΕΘΑ: Δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες για τη σύμβαση των F-35

Το κόστος πρόσκτησης και επιχειρησιακής αξιοποίησης των F-35 εξαρτάται από πολλές παραμέτρους και μέχρι σήμερα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες που είναι απαραίτητες για...