Η βρετανική εταιρεία Babcock έχει πραγματοποιήσει μια σειρά από επαφές με πιθανούς συνεργάτες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στην προσπάθειά της να αναλάβει το πρόγραμμα ενίσχυσης του ΠΝ με τέσσερις νέες φρεγάτες και τον εκσυγχρονισμό των MEKO 200HN.
Στόχος των Βρετανών, που προτείνουν στο ΠΝ τη φρεγάτα γενικών καθηκόντων Arrowhead 140, είναι η δημιουργία μιας εγχώριας αλυσίδας εφοδιασμού η οποία θα στηρίξει την αναζωογόνηση της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας, θα αναβαθμίσει τις υποδομές και θα βοηθήσει το εγχώριο εργατικό δυναμικό με τεχνογνωσία και τεχνολογία. Σε αυτό το πλαίσιο, έγινε διαδικτυακή εκδήλωση με τη συμμετοχή μικρών, μεσαίων και μεγαλύτερων ελληνικών εταιρειών, για να μάθουν την προσέγγιση της Babcock στο θέμα, καθώς επίσης την πρότασή της στο ΠΝ.
Στο κομμάτι της συγκρότησης της ελληνικής αλυσίδας εφοδιασμού στέκεται ιδιαίτερα ο Jonathan Walton, αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, της Babcock: «Δεσμευόμαστε να εργαστούμε στενά με εταιρείες που βρίσκονται στην Ελλάδα και οι συζητήσεις μας αποτελούν μια εξαιρετική πρωτοβουλία σε ολόκληρο τον τομέα της αλυσίδας εφοδιασμού. Βλέπουμε τη δική μας αλυσίδα εφοδιασμού σα μια στρατηγική πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και είμαστε σε αναζήτηση νέων και καινοτόμων συνεργατών. Έχουμε εντυπωσιαστεί με αυτό που έχουμε δει και ακούσει μέχρι τώρα».
Διαβάστε περισσότερο στο navaldefence.gr
ίσως τα δικά μας να είχαν διαρροή βομβών και να μόλυναν το περιβάλλον.
Να συμπεράνουμε ότι η τελική απόφαση για τις φρεγάτες θα ληφθεί μετά το πέρας του τρέχοντος έτους, ίσως αρχές 2021;
Καλύτερα για εμάς. Ακόμα και αν μας πλήρωνε τα ΝΑΤΟ τα καύσιμα των μαχητικών (δεν είμαι βέβαιος ότι το κάνει), δεν αντιλαμβάνομαι γιατί θα πρέπει η Ελλάδα να καταπονεί τα αεροσκάφη της, “προστατεύοντας” τον εναέριο χώρο των σκοπιανών.
Αλήθεια οι Βούλγαροι γιατί κόπτονται να περιπολούν αυτοί με τα πέντε απαρχαιωμένα Μινγκ που έχουν?
Να ευχόμαστε να μην αποκτήσουν σοβαρή στρατιωτικοί δύναμη ποτε ,ωστε να μπορούν να αντιπαρατεθούν με μας, γιατι τότε θα ξυπνήσουν τα παλιά πάθη και ονειρώξεις και θα μπλέξουμε και απο τον Βορά…..
Ερώτηση αδαους..
Όταν υπογράψαμε την συνθήκη των Πρεσπων κ μετέπειτα της ένταξης στο ΝΑΤΟ δεν έλεγαν ότι με αυτό θα αναλάβουμε air policing των σκοπιων κ θα κόψουμε την επιρροή της Τουρκίας κτλ; τώρα αποφάσισαν τη Βουλγαρία. Αν αύριο κριθεί ανεπαρκής η αεροπορία τους κ πει η Τουρκία αναλαμβάνω εγω(ειδικά αν γίνει κανα μπαμ με το κοσσοβο);
Ακόμα ένα κακό νέο.
Αλιμονο, το αιμα νερο δεν γινεται…
Λογικό είναι. Μιλούν τη ίδια γλώσσα, δεν θα υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.
Η Βουλγαρία πάντοτε είχε βλέψεις εξόδου στο Αιγαίο.
Οι συνθήκες άλλοτε βοήθησαν και άλλοτε όχι.
Ευτυχώς για εμάς, βρίσκονται σε οικονομικό τέλμα και βέβαια δεν μπορούν να έχουν φιλοδοξίες παρά μόνον σε ότι αφορά την FYROM.
Το ποιος θα περιπολεί στα Σκόπια προσωπικά με αφήνει αδιάφορο.
Η Βουλγαρία έτσι κι αλλιώς πάντα είχε σκοτεινή πολιτική εκτός από την περίοδο Ζιβκωφ όταν ο Α. Παπανδρέου πριν πει “βυθίσετε το Χορα” είχε ζητήσει την μετακίνηση Βουλγαρικών μονάδων στα Βουλγαροτουρκικα σύνορα φοβιζοντας την Τουρκία.
Και πως θα το κάνει κύριε Νεδο μου , Πάνω από τα μισά αεροσκάφη της Βουλγαρίας δεν πετάνε. Η νέα χρονιά ξεκίνησε με παλιά προβλήματα για την πολεμική αεροπορία της Βουλγαρίας: παλιά αεροσκάφη, ελαττωματικός εξοπλισμός και ελλείψεις προσωπικού. Παρά τις δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας πως αποφάσεις πάρθηκαν και τέθηκαν σε κίνηση, οι αναφορές σήμερα δείχνουν εξαιρετικά δυσοίωνες, όπως αναφέρουν και βουλγαρικά μέσα.
Σύμφωνα με στοιχεία που ανέφερε ο αρχηγός των βουλγαρικών Ενόπλων Δυνάμεων, στρατηγός Andrei Botsev, το 19% των οχημάτων, το 67% των εναέριων μέσων και το 8% των πλοίων είναι εκτός ενεργείας.https://www.ptisidiastima.com/more-than-half-of-bulgarian-warplanes-defective/