20.6 C
Athens
Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου, 2025
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗΗ μετεξέλιξη του Arkhangelsky SB: νέες παραλλαγές και οπλικά συστήματα

Η μετεξέλιξη του Arkhangelsky SB: νέες παραλλαγές και οπλικά συστήματα

- Advertisement -

Οι δοκιμές των αναβαθμισμένων SB bis έλαβαν χώρα μεταξύ Σεπτεμβρίου του 1937 και Μαρτίου του 1938. Η εγκατάσταση των κινητήρων M-103 επέφερε ακόμη μεγαλύτερες επιδόσεις και στα τρία πειραματικά που κατασκευάστηκαν. Στις 2 Σεπτεμβρίου του 1937, το αεροσκάφος σημείωσε παγκόσμιο ρεκόρ ανυψώσεως φορτίου ενός τόνου στα 12.246,5 μέτρα. Η μεγίστη ταχύτητά του στα 4.500 μέτρα ανήλθε στα 445 χλμ./ώρα με τα νέα θερμαντικά σώματα νερού. Επίσης, το ιπτάμενο προσωπικό αξιολόγησε θετικά και την ορατότητα από το θάλαμο διακυβερνήσεως.

Μια από τις παραλλαγές του αεροσκάφους με τρίκυκλο σύστημα προσειώσεως στα πρώτα πειραματικά στάδια, αφού δεν έχει αφαρεθεί ακόμη ο ουραίος τροχός

Ωστόσο, η εγκατάσταση του συστήματος των θερμαντικών σωμάτων είχε κι άλλα περιθώρια βελτιώσεως και το σύνολο των καινούριων αλλαγών οδήγησε στο SB bis 2, το οποίο εγκρίθηκε για μαζική παραγωγή. Διέθετε ενισχυμένη δομή, εξωτερικούς πυλώνες αναρτήσεως βομβών, καθώς και θωράκιση στο πιλοτήριο. Αυτό το τροποποιημένο ταχύ βομβαρδιστικό αποτέλεσε το πρωτότυπο για μαζική παραγωγή κατά το δεύτερο εξάμηνο του 1938 και το πρώτο του 1939. Το μέγιστο φορτίο βομβών αυξήθηκε στα 1.600 κιλά με κινητήρες M-103. Με βάρος πτήσεως 6.175 κιλών, η μέγιστη ταχύτητά του ήταν 419 χλμ/ώρα και διατηρήθηκε ο υψηλός ρυθμός ανόδου του. Χάρη στους νέους κινητήρες, τα δεδομένα απογειώσεως και προσγειώσεως του SB bis 2 παρέμειναν αμετάβλητα. Το μέγιστο βάρος, με φορτίο βομβών 1.500 κιλών και γεμάτες τις δεξαμενές καυσίμου αυξήθηκε στα 7.750 κιλά, παρέχοντας αυτονομία πτήσεως έως και 600 χλμ.

Οι στρατιωτικοί εμπειρογνώμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα πως παρά την όποια επιδείνωση των πτητικών χαρακτηριστικών του με μέγιστο φορτίο βομβών, το καινούριο αεροπλάνο με κινητήρες M-103 εξακολουθούσε να παραμένει στην κατηγορία των βομβαρδιστικών υψηλής ταχύτητας και αυξημένων μαχητικών ικανοτήτων. Με την έγκρισή του για παραγωγή, η σοβιετική αεροπορική βιομηχανία εντατικοποιούσε συνεχώς τους ρυθμούς κατασκευής. Το έτος 1937-1938 έβγαιναν από το εργοστάσιο έως και δεκατρία SB την ημέρα.

Η συνέχεια στο Military History

 

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Σκάνδαλο διαφθοράς συγκλονίζει την NSPA και το ΝΑΤΟ – η σχέση με την Ελλάδα

Μια κρίση εσωτερικής αξιοπιστίας του ΝΑΤΟ φαίνεται να ξεδιπλώνεται μέσα από το σκάνδαλο που συγκλονίζει τον Οργανισμό Υποστήριξης και Προμηθειών (NSPA), με έδρα το...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Τα μεταγωγικά της Τουρκικής Αεροπορίας

0
Το άρθρο που ακολουθεί πρωτοδημοσιεύτηκε στην «Πτήση» 55, Ιανουαρίου 2025, τότε με την ευκαιρία για την είδηση περί αγοράς των μεταχειρισμένων C-130J-30 της RAF...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 13 Νοεμβρίου 2015: Τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι, ...

3
Σε ένα από τα μεγαλύτερα και πιο πολύνεκρα περιστατικά στην Ευρώπη από το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, μια σειρά χτυπημάτων στο Παρίσι θα...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

74
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Dornier Do228, ένας φίλος από τα παλιά που θα πετά για πολύ ακόμη!

Το Dornier Do 228 είναι ένα δικινητήριο μεταφορικά αεροσκάφος, σχεδιασμένο πρωτίστως για μεταφορές μικρής εμβέλειας και επιχειρήσεις σε μάλλον δύσκολα περιβάλλοντα, εκεί που άλλα...

MiG-23MLD, η “απόλυτη” έκδοση του παλαίμαχου σοβιετικού μαχητικού

Το MiG-23MLD, γνωστό στη δυτική ορολογία ως Flogger-K, αποτελεί την κορυφαία και πιο εξελιγμένη έκδοση του θρυλικού σοβιετικού μαχητικού αεροσκάφους MiG-23, που σχεδιάστηκε από...

Το πρωτοποριακό X-29Α, η τελική εξέλιξη του… F-5A Freedom Fighter!

Το Grumman X-29 αποτελεί ένα από τα εμβληματικά πειραματικά αεροσκάφη στην ιστορία της αεροναυπηγικής τεχνολογίας, καθώς εισήγαγε μια πρωτοποριακή προσέγγιση στη σχεδίαση μαχητικών μέσω...