32.3 C
Athens
Σάββατο, 6 Σεπτεμβρίου, 2025
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗΗ μετεξέλιξη του Arkhangelsky SB: νέες παραλλαγές και οπλικά συστήματα

Η μετεξέλιξη του Arkhangelsky SB: νέες παραλλαγές και οπλικά συστήματα

- Advertisement -

Οι δοκιμές των αναβαθμισμένων SB bis έλαβαν χώρα μεταξύ Σεπτεμβρίου του 1937 και Μαρτίου του 1938. Η εγκατάσταση των κινητήρων M-103 επέφερε ακόμη μεγαλύτερες επιδόσεις και στα τρία πειραματικά που κατασκευάστηκαν. Στις 2 Σεπτεμβρίου του 1937, το αεροσκάφος σημείωσε παγκόσμιο ρεκόρ ανυψώσεως φορτίου ενός τόνου στα 12.246,5 μέτρα. Η μεγίστη ταχύτητά του στα 4.500 μέτρα ανήλθε στα 445 χλμ./ώρα με τα νέα θερμαντικά σώματα νερού. Επίσης, το ιπτάμενο προσωπικό αξιολόγησε θετικά και την ορατότητα από το θάλαμο διακυβερνήσεως.

Μια από τις παραλλαγές του αεροσκάφους με τρίκυκλο σύστημα προσειώσεως στα πρώτα πειραματικά στάδια, αφού δεν έχει αφαρεθεί ακόμη ο ουραίος τροχός

Ωστόσο, η εγκατάσταση του συστήματος των θερμαντικών σωμάτων είχε κι άλλα περιθώρια βελτιώσεως και το σύνολο των καινούριων αλλαγών οδήγησε στο SB bis 2, το οποίο εγκρίθηκε για μαζική παραγωγή. Διέθετε ενισχυμένη δομή, εξωτερικούς πυλώνες αναρτήσεως βομβών, καθώς και θωράκιση στο πιλοτήριο. Αυτό το τροποποιημένο ταχύ βομβαρδιστικό αποτέλεσε το πρωτότυπο για μαζική παραγωγή κατά το δεύτερο εξάμηνο του 1938 και το πρώτο του 1939. Το μέγιστο φορτίο βομβών αυξήθηκε στα 1.600 κιλά με κινητήρες M-103. Με βάρος πτήσεως 6.175 κιλών, η μέγιστη ταχύτητά του ήταν 419 χλμ/ώρα και διατηρήθηκε ο υψηλός ρυθμός ανόδου του. Χάρη στους νέους κινητήρες, τα δεδομένα απογειώσεως και προσγειώσεως του SB bis 2 παρέμειναν αμετάβλητα. Το μέγιστο βάρος, με φορτίο βομβών 1.500 κιλών και γεμάτες τις δεξαμενές καυσίμου αυξήθηκε στα 7.750 κιλά, παρέχοντας αυτονομία πτήσεως έως και 600 χλμ.

Οι στρατιωτικοί εμπειρογνώμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα πως παρά την όποια επιδείνωση των πτητικών χαρακτηριστικών του με μέγιστο φορτίο βομβών, το καινούριο αεροπλάνο με κινητήρες M-103 εξακολουθούσε να παραμένει στην κατηγορία των βομβαρδιστικών υψηλής ταχύτητας και αυξημένων μαχητικών ικανοτήτων. Με την έγκρισή του για παραγωγή, η σοβιετική αεροπορική βιομηχανία εντατικοποιούσε συνεχώς τους ρυθμούς κατασκευής. Το έτος 1937-1938 έβγαιναν από το εργοστάσιο έως και δεκατρία SB την ημέρα.

Η συνέχεια στο Military History

 

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Ο εκσυχρονισμός Μ113 του ΕΣ σε “TOMA”, αλήθειες και ψέματα

Πρώτη δημοσίευση στην "ΠΤΗΣΗ", νο 61, Ιούλιος 2025Στην πρόσφατη έκθεση αμυντικού υλικού DEFEA 2025 παρουσιάστηκαν δύο προτάσεις εκσυγχρονισμού Τεθωρακισμένων Οχημάτων Μεταφοράς Προσωπικού Μ113 και...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Εξετάζουμε τα 3 υποψήφια EW για τα ελληνικά F-16V

6
Σε μια εποχή όπου οι αεροπορικές συγκρούσεις εξαρτώνται όλο και περισσότερο από την ικανότητα ηλεκτρονικού πολέμου, τα συστήματα EW αποτελούν κρίσιμο στοιχείο για τα...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 6 Σεπτεμβρίου 1976: Ένα σοβιετικό MiG-25 προσγειώνεται στην...

25
Πιλότος της Σοβιετικής Αεροπορίας προσγειώνει το αεροσκάφος του, ένα MiG-25 "Foxbat", στη νήσο Χοκάϊντο της Ιαπωνίας και ζητά πολιτικό άσυλο. Μαζί του έχει και...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Ο θρυλικός πιλότος Randy “Duke” Cunningham πέταξε για τελευταία φορά

Ο Randy "Duke" Cunningham, ο πιλότος μαχητικών και ο πρώτος Αμερικανός άσος του Πολέμου του Βιετνάμ, απεβίωσε σε ηλικία 83 ετών. Ο Cunningham, γνωστός...

Rockwell HiMAT, το πρώτο τηλεκατευθυνόμενο μαχητικό

Το HiMAT, ή αλλιώς Τεχνολογία Υψηλής Ευελιξίας Αεροσκαφών (Highly Maneuverable Aircraft Technology), αποτελεί ένα από τα πιο καινοτόμα προγράμματα στην ιστορία της αεροναυπηγικής, το...

FMA I.Ae. 37, ένα φουτουριστικό αεροσκάφος από την Αργεντινή με ρίζες από τη Ναζιστική Γερμανία!

Μια λατινοαμερικάνικη χώρα, δεκαετία του '50, ένα πρωτότυπο και εντυπωσιακό αεροσκάφος, και ένας ταλαντούχος σχεδιαστής "ιπτάμενων πτερύγων" από τη ναζιστική Γερμανία. Τι πιο ενδιαφέρον...