[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=PkRBPuL6P44]
Η παραπάνω είναι η… εξίσωση με την οποία η αμερικανική αεροπορία σκοπεύει να αντικαταστήσει το Α-10, δηλαδή με δυο διαφορετικά αεροπλάνα που θα αναλάβουν συνδυαστικά τον ρόλο του.
Το OA-X είναι ένα απλούστερο αεροπλάνο, που θα προέλθει από υπάρχουσα σχεδίαση (off-the-self), πιθανότατα μέσω διαγωνισμού των Beechcraft AT-6  και Embraer A-29 Super Tucano και προορίζεται να επιχειρεί σε λιγότερο επικίνδυνα περιβάλλοντα (permissive environment). Στόχος είναι η είσοδός του σε υπηρεσία μέσα στα επόμενα δυο χρόνια (20 μέσα στο 2017).
Το A-X2 είναι το συμπλήρωμά του, μια πιο ικανή πλατφόρμα προερχόμενη από εντελώς νέα σχεδίαση, αν και θα έχει ορίζοντα 20ετούς υπηρεσίας ώστε να αποφύγει την επιβάρυνση ενός MLU.
To, υπό ανάπτυξη Textron AirLand Scorpion, αποκλείεται μάλλον από τον διαγωνισμό OA-X αλλά ίσως είναι υποψηφιότητα για το A-X2.