[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=K1EHPgxNw7s]
Ιδιαίτερα… «χαμηλό» προφίλ κράτησε το MC-21 στην διάρκεια της πρόσφατης (γενικότερα υποτονικής) MAKS 2017 με ελάχιστη προσπάθεια προβολής που εστιάστηκε πάνω στην επιστολή προθέσεων που υπέγραψε η VIM Airliners με την ρωσική εταιρία μισθώσεων IFC (Ilyushin Finance Co). Η VIL AL επιχειρεί με ένα στόλο 24 αεροσκαφών από το Domodedovo που περιλαμβάνουν Airbus A319 and A330, Boeing 737, 757, 767 και 777.
Τυπικά και η παραγγελία της Red Wings Airlines για 16 MC-21-300 πρέπει να προσμετρηθεί αν και είχε ήδη ανακοινωθεί στην περσινή επίσημη παρουσίαση του MC-21. H Red Wings AL μάλιστα έχει αποφασίσει τέσσερα από τα αεροπλάνα της να διαθέσουν τον ρωσικό PD-14 και 12 PW1400 σε μια ψήφο εμπιστοσύνης στο πρόγραμμα του πρώτου.
Η επίσημη εξήγηση για την υποτονική παρουσία του MC-21 στην MAKS είναι ότι το πρόγραμμα προβλέπει παραδόσεις την περίοδο 2019-2021 και η εμπορική καμπάνια που είχε υποσχεθεί η UAC μετά την πρόσφατη πρώτη πτήση (28 Μαΐου) δεν έχει ξεκινήσει ακόμη (λόγω και της μετακίνησης της MAKS ένα μήνα νωρίτερα).
Είδομεν… Με το MC-21 όμως ασχολούμαστε ενδελεχώς στο τεύχος ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ που θα είναι μαζί σας μια εβδομάδα από σήμερα με ένα εκτεταμένο άρθρο και τους τρόπους που δένει στο στερέωμα της ρωσικής βιομηχανίας μαζί με το SSJ, την αναγέννηση του Il-114 αλλά και το Il-96-400.
Ροή Ειδήσεων
25/07/2017
3