Καθηλωμένα παραμένουν τα F-35A στην Luke AFB, μετά το πρόβλημα υποξίας (;) που “χτύπησε” σε πέντε διαφορετικές περιπτώσεις. Όπως είχαμε γράψει πριν σχεδόν μια εβδομάδα (η είδηση εδώ), πιλότοι F-35A εμφάνισαν συμπτώματα υποξίας σε πέντε διαφορετικά περιστατικά, και η USAF δεν είχε άλλη επιλογή παρά να καθηλώσει τα μαχητικά για λόγους ασφαλείας.
Παρά το γεγονός ότι μηχανικοί της USAF, της Lockheed Martin αλλά και του F-35 Joint Program Office δεν έχουν βρει τι έχει προκαλέσει το πρόβλημα. Η έρευνα έχει εστιαστεί στο On-Board Oxygen Generating System, ή OBOGS του F-35, αλλά δεν έχει βρεθεί κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Το OBOGS, αν και δεν λειτουργεί τόσο τέλεια (σύμφωνα με τους ειδικούς) όσο θα έπρεπε, εντούτοις λειτουργεί καλύπτοντας τις ελάχιστες απαιτήσεις, ενώ τα F-35 έχουν κάνει ήδη 86.000 εξόδους. Θεωρείται πως η κατασκευάστρια εταιρεία του OBOGS, Honeywell, θα κάνει κάποιες τροποποιήσεις, αλλά δεν γνωρίζουμε ακόμη τι θα αφορούν αυτές οι αλλαγές.
Σύμφωνα με το DefenceNews, τα περιστατικά είναι τελικά 23 (!), και μάλιστα 3 αφορούν το μοντέλο -Β και 5 το μοντέλο -C. Απο αυτά τα 13 έχουν διελευκανθει, τα άλλα 10, μεταξύ των οποίων και τα πέντε της Luke, παραμένουν υπό διερεύνηση.
Η εταιρεία σκέφτεται να επιτρέψει κάποια στιγμή την επανέναρξη των πτήσεων, με εκ νέου περιορισμό του φακέλου πτήσης (διαπιστώθηκε πως και στα πέντε περιστατικά τα αεροσκάφη πετούσαν σε περίπου ίδιο ύψος). Επίσης υπάρχει πιθανότητα οι πιλότοι να φορέσουν wearables, προκειμένου να μετριέται το ποσοστό οξυγόνου στο αίμα τους κάθε στιγμή. Αντίστοιχη λύση είχε χρησιμοποιηθεί και στο πρόβλημα που είχε εμφανιστεί στα F-22A.
Την ίδια στιγμή που το F-35A είναι παρόν στο Le Bourget, και προς άγραν νέων πελατών, την ίδια στιγμή το αεροσκάφος παρουσιάζει ένα πρόβλημα που δεν πολυσυνηθίζεται σε σύγχρονα αεροσκάφη. Αν και αναμένεται το πρόβλημα να λυθεί συντόμως, και η κατασκευάστρια ελπίζει να μην υπάρξει περαιτέρω πλήγμα στο γόητρο του μαχητικού
Καθηλωμένα τα F-35A στην Luke AFB μέχρι νεωτέρας
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Φρεγάτα Constellation: Ολοκλήρωση σχεδίου το Μάιο του ’25, δεύτερη γραμμή ναυπήγησης...
Οι φρεγάτες κλάσης Constellation σε αμερικανική παραγωγή ίσως και να «βλέπουν» φως στον ορίζοντα μετά τα προβλήματα που κορυφώθηκαν και τον Μάιο του 2024...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 18 Δεκεμβρίου 1916: Βερντέν – Οι Γερμανοί “δεν...
Λήγει μετά από σχεδόν 10 μήνες συνεχών μαχών, η επική μάχη του Βερντέν (Verdun), στο Δυτικό Μέτωπο του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου.Τη μάχη ξεκίνησε ο...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...