Το ραντάρ σταθερών πάνελ SPY-6(V)1 της Raytheon διάλεξε το Γερμανικό Ναυτικό για την κλάση των οκτών φρεγατών αεράμυνας F127, η οποία είναι σε εξέλιξη. Η συγκεκριμένη έκδοση του ραντάρ, είναι 4 πάνελ, των 37 πομποδεκτών το καθένα, για κάλυψη 360 μοιρών με ικανότητα ανίχνευσης κάθε είδους απειλών, και με λειτουργία ηλεκτρονικού πολέμου.
Η γερμανική απόφαση είναι σε αρκετό βαθμό “ανατρεπτική” καθώς μέχρι σήμερα οι φρεγάτες της χώρας, γενικότερα του Ναυτικού της, χρησιμοποιούσαν ευρωπαϊκά συστήματα ραντάρ, είτε της ολλανδικής Thales Nederland (τα SMART-L και APAR), είτε της γερμανικής Hensoldt, κυρίως το TRS-4D. Ενώ η υπό μελέτη για το πως θα υλοποιηθεί η κλάση φρεγατών πολλαπλού ρόλου F126, κι αυτή έχει ευρωπαϊκές προδιαγραφές με συνδυασμό των ραντάρ APAR-2 και TRS-4D NR.
Έτσι διεθνώς φαίνεται πως οι δύο αμερικανικές επιλογές σύγχρονων ναυτικών ραντάρ μεγάλων σκαφών επιφανείας, η “οικογένεια” των SPY-6 της Raytheon και η SPY-7 της Lockheed Martin, κερδίζουν περισσότερους πελάτες. Όπου το SPY-6 γίνεται το νέο αμερικανικό στάνταρ, καθώς μπαίνει στα νέας κατασκευής αμερικανικά αντιτορπιλικά κλάσης Arleigh Burke Flight III, ενώ θα μπει ως αναβάθμιση και σε παλαιότερα Flight II, στα αεροπλανοφόρα κλάσης Ford, ως αναβάθμιση στα αεροπλανοφόρα κλάσης Nimitz, στις νέες φρεγάτες Constellation, στα νέα σκάφη υποστήριξης αποβάσεων κλάσης San Antonio, στα νέα ελικοπτεροφόρα κλάσης America κ.α. Αντίστοιχα το SPY-7 θα μπεί στις ισπανικές φρεγάτες F110, στα νέα ιαπωνικά καταδρομικά αεράμυνας με Aegis και στα νέα καναδικά αντιτορπιλικά κλάσης River (εξέλιξη των βρετανικών Type 26). Η… αμερικανική λύση έρχεται βέβαια πακέτο με το σύστημα διαχείρισης μάχης Aegis, καθώς τα συγκεκριμένα ραντάρ έχουν σχεδιαστεί για αυτό.
Η στροφή πάντως του Γερμανικού Ναυτικού θα προβληματίσει την ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικών, που τώρα είναι και αρκετά πολυπρόσωπη, καθώς συστήματα μάχης και ραντάρ παράγονται σε Ιταλία, Γαλλία, Βρετανία, Ολλανδία, Γερμανία, πολλές επιλογές δηλαδή, αλλά και με αντίστοιχο μοίρασμα της αγοράς.