A 350th Air Refueling Squadron KC-135R Stratotanker from McConnell Air Force Base, Kansas, refuels a McConnell KC-46A Pegasus over the United Kingdom, July 1, 2024. The KC-46 was taking part in a 45-hour Maximum Endurance Operation, called Project Magellan, launching June 29 from McConnell Air Force Base, flying westward, non-stop, around the world and landing back at McConnell July 1. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Gavin Hameed)
Ρεκόρ συνεχόμενης πτήσης, διάρκειας 45 ωρών, έκανε ένα ιπτάμενο τάνκερ KC-46A της Αμερικανικής Αεροπορίας, το οποίο απογειώθηκε από την βάση McConnell στο Κάνσας, προς τα δυτικά, έκανε το γύρο του κόσμου και επέστρεψε στην ίδια! Η διαδρομή έγινε στο διάστημα 29 Ιουνίου – 1 Ιουλίου και ονόμαστηκε “Project Magellan”.
A 350th Air Refueling Squadron KC-135R Stratotanker from McConnell Air Force Base, Kansas, refuels a McConnell KC-46A Pegasus over the United Kingdom, July 1, 2024. The KC-46 was taking part in a 45-hour Maximum Endurance Operation, called Project Magellan, launching June 29 from McConnell Air Force Base, flying westward, non-stop, around the world and landing back at McConnell July 1. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Gavin Hameed)
Το KC-46A, που ανήκε στην 22η Πτέρυγα Εναέριου Ανεφοδιασμού, έκανε και το πλήρες φάσμα των επιχειρήσεων του στη διαδρομή, καθώς ανεφοδίασε βομβαρδιστικά Β-2, μεταγωγικά C-17, μαχητικά F-15E, ένα άλλο KC-46A, ενώ το ίδιο ανεφοδιάστηκε εν πτήσει από “στόλο” άλλων τάνκερ που είχαν σταθμεύσει σε όλη τη διαδρομή.
A 350th Air Refueling Squadron KC-135R Stratotanker from McConnell Air Force Base, Kansas, flies over the United Kingdom, July 1, 2024. The KC-135 refueled a KC-46A Pegasus that was taking part in a 45-hour Maximum Endurance Operation, called Project Magellan, launching June 29 from McConnell Air Force Base, flying westward, non-stop, around the world and landing back at McConnell July 1. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Gavin Hameed)
Το πλήρωμα του είχε 4 πιλότους, ώστε να εναλλάσονται σε βάρδιες ανά δύο, δυο χειριστές της “μπούμας” ανεφοδιασμού, άλλα δύο μέλη όπως και ένα ιατρό. Μάλιστα μελετήθηκε η κόπωση του πληρώματος όπως και η διαύγεια του, για να διαπιστωθεί το εφικτό τόσο μεγάλων αποστολών, κάτι που θεωρητικά μπορεί να συμβεί σε περιόδους κρίσης.
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα τους.
Σο δεύτερο μέρος της ανάλυσης των μεγάλων ανοιχτών θεμάτων του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, ο συντάκτης της ''ΠΤΗΣΗΣ'' Γιάννης Ρέκκας, συζητά με τον Αντιναύαρχο...
Του Θεμιστοκλή Βρανά. Πρώτη δημοσίευση, "ΠΤΗΣΗ", Νο 45, Ιανουάριος 2024Για το τι έλαβε χώρα στα Ίμια στο τέλος Ιανουαρίου 1996 έχουν γραφεί πολλά και...
Τον χειμώνα του 1913 ο ελληνικός στόλος ναυλοχεί στον κόλπο του Μούδρου, στη Λήμνο, περιμένοντας την κίνηση του οθωμανικού. Η ανάγκη να ανεβάσουν τα...
Το Convair Model 200 ήταν μια πρόταση της ιστορικής αμερικανικής εταιρείας για ένα υπερηχητικό μαχητικό αεροσκάφος με δυνατότητα για κάθετη απογείωση/προσγείωση (VTOL).Το σχέδιο της...
Ο ρωσικός στρατός δήλωσε σήμερα ότι κατέλαβε δύο χωριά στην ανατολική και τη βορειοανατολική Ουκρανία, διευρύνοντας τον έλεγχό του στη δυτική όχθη του ποταμού...
Το μαχητικό F-35 παράγεται σε 3 εκδόσεις, την -Α ως συμβατικής αποπροσγείωσης, την -Β ως κάθετης αποπροσγείωσης και την -C, συμβατική αλλά για χρήση...