17.4 C
Athens
Δευτέρα, 29 Απριλίου, 2024
ΝΕΑΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝΠετώντας ένα Tornado «ξεσκούφωτο», επίτηδες!

Πετώντας ένα Tornado «ξεσκούφωτο», επίτηδες!

- Advertisement -

Το να γίνει αποκόλληση καλύπτρας σε μαχητικό εν πτήση είναι από τα σοβαρότερα ατυχήματα και μεγάλος κίνδυνος για τον πιλότο καθώς ξαφνικά βρίσκεται σε αποσυμπίεση, σε μεγάλο ψύχος και εκτεθειμένος σε ανέμους εκατοντάδων χιλιομέτρων την ώρα. Κι όμως η φωτογραφία που δημοσιεύουμε με ένα Tornado χωρίς καλύπτρα, δεν είναι από ατύχημα αλλά από δοκιμές!

Η συγκεκριμένη δοκιμή των διαδικασιών ασφαλείας και εγκατάλειψης του αεροσκάφους, έγινε το 1988 με το Tornado XZ630, που ήταν το πρώτο προπαραγωγής του τύπου και χρησιμοποιήθηκε για εκτεταμένους ελέγχους και για αφέσεις όπλων, ώστε να εξελιχθεί η τελική μορφή του μαχητικού-βομβαρδιστικού. Πιλότος στη δοκιμή αυτή με ταχύτητα 500 κόμβους ήταν ο Keith Hartley, που είχε υπηρετήσει στην RAF και μετά στην BAE ως δοκιμαστής, τόσο του Tornado όσο και αργότερα του Eurofighter. Ο ίδιος έχει πετάξει τα πάντα «βρετανικά» από Lighting, Jaguar, Hawk, Buccanner, μέχρι Hunter και Gnat.

Είναι λοιπόν φανερό εδώ το πόσο «ταλαιπωρία» τραβάνε τα αρχικά αεροσκάφη κάθε τύπου και πόσο κίνδυνο διατρέχουν οι δοκιμαστές τους, που χωρίς προσομοιώσεις και υπολογιστικά μοντέλα, επιδιώκουν τις πιο επικίνδυνες καταστάσεις για να βεβαιωθούν ότι η πλατφόρμα τους θα τη «βγάλει καθαρή».

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

30 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
30 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Leopard 1A5 “φρεσκαρισμένο”, η επιστροφή των ελαφριών/μεσαίων αρμάτων και στην Ελλάδα;

Πολύ πρόσφατα παρουσιάστηκε στο ΓΕΣ η πρόταση της εταιρείας EODH -που έχει μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή θωρακίσεων για τα άρματα οικογένειας Leopard- για ένα...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Οι λόγοι που το ΠΝ κοιτά με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το LCS-17,...

40
Το άρθρο του Βασίλη Νέδου στην "Καθημερινή", της 7ης Απριλίου 2024, ήταν διαφωτιστικό σε σχέση με όσα σχεδιάζονται στο Πολεμικό μας Ναυτικό. To οποίο...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 28 Απριλίου 1299: Η επανάσταση του Καλλέργη στην...

1
Λήγει στην Κρήτη η επανάσταση του Αλέξη Καλλέργη κατά της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, που κατείχε το νησί.Kεφαλή της αρχοντικής οικογένειας των Καλλέργηδων του...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Λευκός Οίκος: Η προβλήτα στη Γάζα δεν θα μπορεί να αντικαταστήσει την χερσαία μεταφορά ανθρωπιστικής βοήθειας

Η υπό κατασκευή προβλήτα στη Γάζα αναμένεται να επιτρέψει σε "δύο με τρεις εβδομάδες" τη μεταφορά περισσότερης ανθρωπιστικής βοήθειας στον παλαιστινιακό θύλακα που βομβαρδίζεται...

Λευκός Οίκος: Το Ισραήλ συμφωνεί να ακούσει τις ανησυχίες μας πριν ξεκινήσει μια εισβολή στη Ράφα

Το Ισραήλ έχει συμφωνήσει να ακούσει τους προβληματισμούς και τις σκέψεις των ΗΠΑ πριν από μια εισβολή στη Ράφα της Γάζας, όπως δήλωσε σήμερα...

Νέο εργοστάσιο στο Βέλγιο για παραγωγή των θωρακισμένων οχημάτων Griffon

To Βέλγιο έχει προγραμματίσει την αγορά 382 θωρακισμένων οχημάτων 6Χ6 Griffon, γαλλικής σχεδίασης, της Nexter (πλέον KDNS France) με συνεργασία με την Arquus και...