Ένα νέο πρόβλημα με την ποιότητα των εξαρτημάτων από τιτάνιο τα οποία χρησιμοποιούνται στο αεροσκάφος 787 Dreamliner ανακοίνωσε η Boeing.
Στην ανακοίνωση της η εταιρεία αναφέρει ότι το πρόβλημα αφορά εξαρτήματα τα οποία δεν έχουν παραχθεί με το σωστό τρόπο κατά την τελευταία τριετία. Πρόκειται για το τελευταίο μιας σειράς προβλημάτων που έχουν εντοπιστεί στην κατασκευή του αναφερόμενου τύπου αεροσκάφους ευρείας ατράκτου.
Το ζήτημα της ποιότητας των εξαρτημάτων δεν επηρεάζει άμεσα την ασφάλεια των πτήσεων, σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρία, που πρόσθεσε ότι έχει ενημερώσει την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA).
Η Boeing εργάζεται προκειμένου να εντοπίσει τον αριθμό των αεροσκαφών, για την παραγωγή των οποίων έχουν χρησιμοποιηθεί τα ελαττωματικά εξαρτήματα.
Σύμφωνα με την Boeing, τα προβληματικά εξαρτήματα έχουν διατεθεί από την Manufacturing Processes Specification (MPS) που έχει έδρα την Ιταλία, μέσω της Leonardo SpA. Η MPS δεν αποτελεί πλέον προμηθευτή της Leonardo, όπως επιβεβαίωσε η εταιρία.
Η τιμή των μετοχών της Leonardo κατέγραψε απώλειες, για να κλείσει με μείωση 7%. Η τιμή των μετοχών της Boeing μειώθηκε κατά 2%.
Τα ελαττωματικά εξαρτήματα εντοπίστηκαν καθώς η Boeing βρίσκεται αντιμέτωπη με άλλα προβλήματα για το αεροσκάφος 787, με συνέπεια, την μείωση της παραγωγής, αλλά και τη μη παράδοση αεροσκαφών του ίδιου τύπου, από τον Μάιο.
Τα προβλήματα άρχισαν τον Σεπτέμβριο του 2020 όταν η FAA ανακοίνωσε ότι διερευνούσε κατασκευαστικές ατέλειες.
Οι αεροπορικές εταιρίες που χρησιμοποιούν τον αναφερόμενο τύπο αεροσκάφους, απέσυραν οκτώ αεροπλάνα από την εξυπηρέτηση του πτητικού προγράμματος τους.
Η Boeing είχε κατορθώσει να αρχίσει τις παραδόσεις αεροσκαφών 787 τον Μάρτιο, μετά από μία διακοπή πέντε μηνών. Ωστόσο οι παραδόσεις σταμάτησαν τον Μάιο, μετά τις ανησυχίες που εξέφρασε η FAA σχετικά με την προτεινόμενη μέθοδο επιθεώρησης.