Το να αλλάζεις κινητήρες σε αεροσκάφος 60 ετών με προοπτική να υπηρετήσει άλλα 30 είναι εξωφρενικό και σπατάλη χρημάτων. Εκτός βέβαια αν μιλάμε για το B-52! Το οποίο έχει σπάσει κάθε ρεκόρ μακροβιότητας σε υπηρεσία -μάχιμη- και θα συνεχίσει να είναι το κύριο στρατηγικό βομβαρδιστικό των ΗΠΑ για δεκαετίες, καθώς ακόμη και το νέο B-21 που είναι τώρα σε φάση εξέλιξης-δοκιμών, προορίζεται να αντικαταστήσει τα παλαιότερα Β-2 και B-1.
Το μεγάλο ζήτημα βέβαια των Β-52Η ήταν οι κινητήρες τους, οι TF-33, κατασκευής κι αυτοί της δεκαετίας του 1960, με μεγάλη κατανάλωση, δύσκολοι πλέον στη συντήρηση λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και υψηλού κόστους στην ανακατασκευή τους. Η αλλαγή τους θα γίνει με τους F130 της Rolls Royce η οποία πήρε το μεγάλο συμβόλαιο των 2,6 δις δολαρίων για 608 κινητήρες, με στόχο όλος ο στόλος των αεροσκαφών να έχει εφοδιαστεί με αυτούς έως το 2035.
Ο F130 ανήκει στην οικογένεια κινητήρων ΒR700 της εταιρίας, που παράγεται σε ποικιλία εκδόσεων, από περίπου 70 έως πάνω από 90 kN ώση, και χρησιμοποιείται σε Boeing 717, Gulfstream G550 και G650, στο Bombardier Global Express κ.α. Oπότε με την αντικατάσταση, τα B-52H θα δουν σημαντική βελτίωση στην κατανάλωση καυσίμου άρα και στην εμβέλεια τους, ενώ η συντήρηση τους θα είναι φθηνότερη καθώς ο κινητήρας είναι σε παραγωγή και υποστηρίζεται ευρύτατα.