«Φωτιά» έχει βάλει στην παγκόσμια αεροδιαστημική βιομηχανία η πρόθεση της Ινδίας να παραγγείλει έως 114 νέα μαχητικά, σε μια συμφωνία που -εφόσον καταλήξει- θα ξεπεράσει εύκολα τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια.
Έτσι η Boeing πήρε τελικά την απαραίτητη άδεια από την αμερικανική κυβέρνηση για την εμπορική προώθηση του F15-EX στην Ινδία, εκεί που ήδη συνωστίζονται η Dassault προτείνοντας το Rafale F4, η Saab το Gripen E/F, η Eurofighter το Typhoon, η Lockheed Martin το F-21 (μια ακόμη εξέλιξη του F-16) και βέβαια οι Ρώσοι με τα Su-35 και MiG-35 και ίσως τα Su-57.
H Boeing όμως τώρα πρέπει να διαλέξει ποιο μαχητικό της θα προωθήσει, καθώς ήδη είχε προτείνει το F/A-18 Super Hornet στους Ινδούς. Το πιο πιθανό είναι να εστιάσει στην προώθηση του F-15EX στην Ινδική Αεροπορία και να διεκδικήσει με το Super Hornet τη δεύτερη ινδική παραγγελία που επίσης συζητείται, εκείνη δηλαδή για 57 μαχητικά του ναυτικού.
Η εταιρεία άλλωστε έχει μεγάλη σχέση με τις ινδικές ένοπλες δυνάμεις οι οποίες ήδη χρησιμοποιούν πολλά από τα μοντέλα της. Αυτή τη στιγμή στην Ινδία υπηρετούν 11 μεταγωγικά C-17 Globemaster, 9 αεροσκάφη ναυτικής περιπολίας P-8I Poseidon, 22 μαχητικά ελικόπτερα Apache και 15 μεταφορικά CH-47F Chinook.
Συνολικά η Ινδία έχει γίνει την τελευταία πενταετία η δεύτερη χώρα στον κόσμο σε εισαγωγές οπλικών συστημάτων, απορροφώντας το 9,2% των παγκόσμιων εξαγωγών (στο διάστημα 2015-2019), με τη Σαουδική Αραβία να κρατά τα πρωτεία με 12%.