Στις αρχές Ιουνίου η ισπανική κυβέρνηση απέρριψε προσφορά της Τουρκίας για την αγορά του συνόλου των 10 μεταγωγικών C-130H/KC-130H, που η Ισπανία διαθέτει προς πώληση στη διεθνή αγορά, μαζί με το σύνολο του αποθέματος ανταλλακτικών.
Σύμφωνα με το «Defensa», υπό άλλες συνθήκες η τουρκική προσφορά θα κάλυπτε πλήρως τις απαιτήσεις της Ισπανίας, που είχε σκοπό να πουλήσει όλα τα αεροσκάφη σε έναν χρήστη για να εξασφαλίσει περισσότερα έσοδα, αλλά αποφασίστηκε τώρα να εμποδιστεί για λόγους που σχετίζονται με την εξωτερική πολιτική.
Πιο συγκεκριμένα, η Μαδρίτη θεώρησε προτιμότερο να ανταποκριθεί στο επείγον αίτημα του Περού, να ενισχύσει τον αριθμό των μεταγωγικών που έχει σε ενεργή χρήση, ώστε να ανταποκριθεί καλύτερα στην αντιμετώπιση της πανδημίας κορωνοϊού. Αν και η συμφωνία δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί, το Περού θα αποκτήσει δύο KC-130H. Τελικά, δύο KC-130H θα αποκτήσει και η Ουρουγουάη. Οι δύο χώρες κατέληξαν στο KC-130H, γιατί αυτά είναι σε καλύτερη κατάσταση σε σύγκριση με τα C-130H, ενώ επιτρέπουν επίσης τη χορήγηση καυσίμου σε άλλα αεροσκάφη κατά την πτήση. Τα δύο περουβιανά KC-130H θα στοιχίσουν λίγο περισσότερο από €20 εκατομμύρια.
Η Ισπανία ξεκίνησε την πώληση των C-130H/KC-130H, δύο καταλήγουν στην Ουρουγουάη
Η πιθανή προμήθεια των 10 ισπανικών μεταγωγικών θα επέτρεπε στην Τουρκία την άμεση αντικατάσταση των γηρασμένων C-160 με λογικό κόστος, ενώ θα αύξανε σημαντικά τις ικανότητες αερομεταφορών σε απομακρυσμένα θέατρα επιχειρήσεων, όπως η Λιβύη. Η Τουρκία συμμετέχει στο πρόγραμμα του ευρωπαϊκού A400M, αλλά η αγορά επιπλέον αεροσκαφών του τύπου απαιτεί γενναιόδωρη χρηματοδότηση.
Η Ισπανία θέλει να πουλήσει συνολικά 10 C-130 (1 C-130H-30, 4 C-130H, 5 KC-130H), τα οποία έχουν δεχτεί εκσυγχρονισμό στο παρελθόν και έχουν πιστοποιημένο εξοπλισμό από την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin. Τα αεροσκάφη παραδόθηκαν μεταξύ 1973 και 1983 και απέκτησαν με τον εκσυγχρονισμό βελτιωμένα ηλεκτρονικά, καθώς επίσης εξοπλισμό αυτοπροστασίας. Τα πέντε KC-130H μπορούν να ανεφοδιάσουν κατά την πτήση μαχητικά σαν το Mirage 2000 και τρία από τα πέντε KC-130H έχουν τροποποιηθεί για τον εναέριο ανεφοδιασμό ελικοπτέρων.