Το USS Detroit (LCS 7) κλάσης Freedom απέπλευσε από τις εγκαταστάσεις συντήρησης και υλικοτεχνικής υποστήριξης στον κόλπο του Γκουαντάναμο της Κούβας μετά από μια προγραμματισμένη διαθεσιμότητα συντήρησης (PMAV) διάρκειας μίας εβδομάδας, στις 17 Ιανουαρίου, όπως αναφέρει δελτίο Τύπου του αμερικανικού Ναυτικού.
Το PMAV είναι μια μηνιαία διαδικασία συντήρησης στο ναυτικό πρόγραμμα του πλοίου που πραγματοποιείται από πολεμικά πλοία, στα οποία μια ομάδα τεχνικών συντήρησης βοηθά στην ολοκλήρωση της εν λόγω προγραμματισμένης συντήρησης λόγω του μικρού αριθμού του πληρώματος.
Σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες του ναυτικού, τα πλοίο της κλάσης διαθέτουν ένα σχετικά μικρό πλήρωμα (σημείωση: 47-50 αξιωματικοί και ναυτικοί). Οι απαραίτητες εργασίες τεχνικής υποστήριξης κατά τη διάρκεια της αποστολής του USS Detroit συμπληρώνονται από πολιτικό προσωπικό με καθεστώς εργολαβίας που εκτελούν το μεγαλύτερο μέρος του έργου προληπτικής συντήρησης (PMS).
“Η συντήρηση είναι πολύ σημαντική για το πλοίο”, δήλωσε ο αρχιπυροσβέστης Ernest Johnson, που εκτελεί και χρέη Συντονιστή Διαχείρισης Υλικών Συντήρησης (3MC). “Ακριβώς όπως ένα αυτοκίνητο που δεν αλλάξει κανονικά λάδι ή φίλτρα, αν δεν συντηρήσετε τον εξοπλισμό σας, θα χαλάσει. Δεν θα έχει διάρκεια. Έτσι, είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε όλη τη συντήρησή μας.”
Σύμφωνα με τον Johnson, ο στόχος κάθε περιόδου PMAV είναι να ολοκληρωθεί όλη η προγραμματισμένη συντήρηση εντός ενός εβδομαδιαίου χρονικού πλαισίου και να καταστεί δυνατή η συνέχισή της επιχειρησιακής ανάπτυξής του πλοίου.
“Όταν οι πολιτικοί εργολάβοι έρχονται στο πλοίο, έχουν μόνο μια εβδομάδα, όταν κανονικά θα θέλαμε ένα μήνα για να ολοκληρώσουμε την ίδια συντήρηση», δήλωσε ο Johnson.
Η ομάδα συντήρησης ολοκλήρωσε πάνω από χίλιους προγραμματισμένους ελέγχους συντήρησης κατά τη διάρκεια αυτού του δεύτερου PMAV. Η προσθήκη πολιτικών εργολάβων στην ομάδα συντήρησης είναι απαραίτητη για την ολοκλήρωση του έργου σύμφωνα με τον Johnson.
Γιατί τα πλοία LCS απαιτούν μία εβδομάδα συντήρηση το μήνα, κάθε μήνα;
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
20 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Συμφωνία κατασκευής του Victa στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, μια μικρή ακτίνα...
To περασμένο καλοκαίρι η σελίδα μας είχε προσεγγίσει για πρώτη φορά το θέμα των υβριδικών υποβρυχίων. Δηλαδή σκάφη που φθάνουν στην περιοχή των παράκτιων...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 15 Ιανουαρίου 1950: Το δημοψήφισμα στην Κύπρο για...
Με πρωτοβουλία της Κυπριακής Εθναρχίας πραγματοποιήθηκε στις 15 Ιανουαρίου του 1950 δημοψήφισμα στην Κύπρο, με αίτημα την ένωση της νήσου με την Ελλάδα. Η...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...