Οι Γερμανοί πιλότοι δεν μπορούν να βάλουν ούτε τις ελάχιστες ώρες πτήσης για εκπαίδευση που απαιτεί το ΝΑΤΟ διότι η Luftwaffe απλώς δεν έχει αρκετά αεροσκάφη εν ενεργεία για να πετάξουν. Σχεδόν οι μισοί χειριστές έχουν λιγότερες από 180 ώρες πτήσης που είναι το ετήσιο μίνιμουμ της Συμμαχίας καθώς τα αεροσκάφη παραμένουν καθηλωμένα για λόγους συντήρησης, αποκαλύπτουν γερμανικά δημοσιεύματα.
Από 875 χειριστές μόνο 512 κατάφεραν να συμπληρώσουν τις απαιτούμενες ώρες, παραδέχεται η γερμανική κυβέρνηση απαντώντας εγγράφως σε σχετική κοινοβουλευτική ερώτηση. «Η Luftwaffe βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο της» παραδέχεται και ο Αρχηγός της, Αντιπτέραρχος Ίνγκο Γκέρχαρτς.
«Αεροπλάνα καθηλώνονται εξαιτίας έλλειψης ανταλλακτικών ή δεν βρίσκονται καν στις βάσεις τους έχοντας φύγει για συντήρηση» λέει χαρακτηριστικά. Η κατάσταση αυτή, απόρροια χρονίων προβλημάτων λόγω του ισχύοντος συστήματος υποστήριξης/προμηθειών και της περιορισμένης χρηματοδότησης, προκαλούν εύλογη ανησυχία στο ΝΑΤΟ.
Τον Φεβρουάριο έγινε γνωστό ότι πέρυσι ήταν διαθέσιμα για εκπαίδευση ή επιχειρήσεις κατά μέσο όρο μόλις 39 από τα 128 μαχητικά Eurofighter της γερμανικής Αεροπορίας ενώ από τα 93 Tornado ήταν εν ενεργεία μόνο 26 αεροσκάφη. «Ένας πιλότος αξίζει στον αέρα, όχι στο έδαφος» υπενθυμίζει ο βουλευτής της αντιπολίτευσης Αλεξάντερ Γκραφ Λάμπσντορφ (FDP). Τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας δίνουν σαφή εικόνα του μεγέθους του έργου που έχει μπροστά της η νέα υπουργός Άμυνας, Αννεγκρέτ Κραμπ-Κάρρενμπάουερ.
Παρά τις επανειλημμένες προειδοποιήσεις της αρμόδιας κοινοβουλευτικής επιτροπής αμυντικών υποθέσεων για τις ελλείψεις εξοπλισμού που υπονομεύουν τις δεσμεύσεις της χώρας έναντι της Συμμαχίας και τις πιέσεις του Προέδρου Τραμπ για αύξηση των αμυντικών δαπανών στο 2% του ΑΕΠ σύμφωνα με το καταστατικό του ΝΑΤΟ, η Καγκελάριος Μέρκελ υπεκφεύγει συστηματικά να το πράξει, αν και το έχει υποσχεθεί, σκεπτόμενη τις αντιδράσεις των Σοσιαλδημοκρατών του SPD που είναι οι βασικοί της εταίροι στην κυβέρνηση συνασπισμού. Προς το παρόν, οι γερμανικές στρατιωτικές δαπάνες αντιστοιχούν μόλις στο 1,3% του ΑΕΠ της χώρας.
Και τα πράγματα μπορούν να γίνουν ακόμη χειρότερα. Η Luftwaffe ανησυχεί ότι οι πιλότοι της μπορεί να αποχωρήσουν αφού… δεν πετούν. Το πρώτο εξάμηνο του 2018 έξι ιπτάμενοι υπέβαλλαν την παραίτησή τους όταν τα προηγούμενα πέντε χρόνια είχαν αποχωρήσει συνολικά ένδεκα χειριστές.
Αλέξανδρος Θεολόγου
Η Luftwaffe αδυνατεί να εκπαιδεύσει χειριστές γιατί δεν έχει αρκετά εν ενεργεία αεροσκάφη!
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Barak MX: αυτό είναι το ισραηλινό αντιαεροπορικό σύστημα Barak MX της...
Σε συνέχεια της ανάρτησής μας νωρίτερα σήμεραhttps://flight.com.gr/national-guard-received-the-first-barak-mx-anti-aircraft-guns/ και έως ότου ξεκαθαρίσει η προμήθεια της ΕΦ, στην οποία έχουμε αναφερθεί στο παρελθόν, τόσο από εδώ όσο...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 22 Νοεμβρίου/4 Δεκεμβρίου 1897: Ο επίλογος του Ελληνοτουρκικού...
Υπογράφεται στην Κωνσταντινούπολη συνθήκη ειρήνης μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας που τερματίζει τον «ατυχή» πόλεμο του 1897, που κράτησε μόλις 30 ημέρες. Τοποθετημένος στο πλαίσιο...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...