24.1 C
Athens
Σάββατο, 31 Μαΐου, 2025
MEDIAEject, Eject, Eject! Το «μπαμ» μιας διαφορετικής ανάστασης (βίντεο)  

Eject, Eject, Eject! Το «μπαμ» μιας διαφορετικής ανάστασης (βίντεο)  

- Advertisement -

«Κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά γιατί το αεροπλάνο δεν ήθελε να πετάξει… δεν αντιδρούσε όπως ήθελα» περιγράφει ένας πιλότος Α-6 Intruder τα δραματικά δευτερόλεπτα μετά την απονήωσή του. Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που ένας αεροπόρος χρειάζεται όλη την τύχη του κόσμου.
«Μου φώναζαν ‘ανέβα, ανέβα, ανέβα’ μα το αεροπλάνο δεν έπαιρνε ύψος. ‘Eject, Eject, Eject!’ ακούστηκε κι εγώ και ο ναυτίλος μου εγκαταλείψαμε πλαγίως (με το Α-6 σε κλίση). Όταν τράβηξα την λαβή –λίγο έλειψε να μην την τραβήξω επειδή ήξερα πως ήταν πολύ αργά πια – ο ορίζοντας ήταν στις 90 μοίρες! Ήξερα ότι είμασταν εκτός φακέλου και νόμιζα πως δεν θα επιβιώναμε».

Το διαδοχικό «μπαμ» των εκτινασσόμενων καθισμάτων έκανε την διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου. Συχνά αυτά τα δύο τα χωρίζουν μόλις μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου. Η εγκατάλειψη δε υπό τέτοιες ακραίες συνθήκες δεν είναι μικρό πράγμα. «Ήμουν μία ίντσα (2,5 εκ.) πιο κοντός όταν με έβγαλαν από το νερό. Μία ολόκληρη ίντσα…» θυμάται ο ναυτίλος/βομβαρδιστής του Intruder.
Κανείς δεν είπε ότι αυτή η δουλειά είναι χωρίς κινδύνους. Σώθηκαν όμως και ξεγέλασαν τον Θάνατο. Με σωστή εκπαίδευση, πολλή τύχη και δύο καλά Martin-Baker GRUEA-7!
Αλέξανδρος Θεολόγου
 

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Η δυσκολία στο να πάρουμε γαλλικά υποβρύχια για το Ναυτικό μας

Με την πλειονότητα των ελληνικών υποβρυχίων να είναι παλαιάς τεχνολογίας (Type 209/1100 και Type 209/1200) και να πλησιάζει το τέλος της επιχειρησιακής τους ζωής,...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Μονή Σινά, ένα γεωπολιτικό θρίλερ στη Μέση Ανατολή με μεγάλες προεκτάσεις

11
Των Δώρας Αντωνίου και Βασίλη Νέδου από την "Καθημερινή"Τη δέσμευσή της στη διατήρηση του θρησκευτικού καθεστώτος της Ιεράς Μονής Αγίας Αικατερίνης Σινά επισήμανε σε...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 31 Μαΐου 2010: Ισραηλινή επιδρομή στο στολίσκο της...

6
Ισραηλινοί κομάντος της ομάδας Shayetet 13 του ναυτικού, επεμβαίνουν με ελικόπτερα και ταχύπλοα και αναχαιτίζουν έξι εμπορικά και επιβατηγά πλοία της οργάνωσης «Στόλος Ελευθερίας...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Eurofighter, αυξάνεται η ετήσια παραγωγή των μαχητικών

Οι βιομηχανικοί εταίροι του προγράμματος Eurofighter (Airbus Defence & Space, BAE Systems, Leonardo) βρίσκονται σε διαδικασία αύξησης της συνδυασμένης ετήσιας παραγωγής αεροσκαφών του τύπου...

Στη Βρετανία τα πυρηνικά υποβρύχια περνούν από το… δρόμο

Σε εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα των νέων πυρηνοκίνητων υποβρυχίων βαλλιστικών πυραύλων, κλάσης Dreadnought, στη Βρετανία, το οποίο προορίζεται να παράγει 4 σκάφη, τα οποία...

ΤΑΜΣ «ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 1-25»: φωτο και βίντεο

Όπως ανακοινώθηκε από το ΓΕΣ από 27 έως 29 Μαΐου 2025, πραγματοποιήθηκαν Τακτικές Άσκησεις Μετά Στρατευμάτων (ΤΑΜΣ) με την ονομασία «ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 1 –...