Η Βελγική Αεροπορία βρίσκεται αντιμέτωπη με μία επικίνδυνη πτώση στον αριθμό ενεργών χειριστών πολεμικών αεροπλάνων και ελικοπτέρων, η οποία οφείλεται εν πολλοίς στην επίπονη εκπαίδευση και την έλλειψη ενδιάφεροντος των νέων να σταδιοδρομήσουν στις ένοπλες δυνάμεις της χώρας.
Διαστάσεις του ζητήματος φανερώνουν στοιχεία του υπουργείου άμυνας, που μεταδίδει το “A l’ Avant-Garde”. Ο αριθμός των χειριστών ελικοπτέρων έχει πέσει κατά 20% τα τελευταία έτη, από 89 σε 72. Για τα 54 μαχητικά F-16 υπάρχουν 69 πιλότοι, που είναι ωστόσο καλό να διατηρηθούν σε παρόμοια τιμή, ώστε να μην δημιουργηθούν σχετικά ερωτηματικά γύρω από την ορθολογική υποστήριξη των 34 F-35.
Βασική αιτία για το φαινόμενο θεωρείται το απαιτητικό πρόγραμμα επιλογής χειριστών, που οδηγεί στον αποκλεισμό του 80% των υποψηφίων. Συγκριτικά, η “γειτονική” Ολλανδική Αεροπορία αποκλείει μόνο το 20%. Επιπλέον, μετά την Κρίση του 2008, που οδήγησε στη συρρίκνωση των Αερογραμμών, οι εμπορικές αεροπορικές εταιρείες είναι πάλι σε πλήρη ανάπτυξη, αποτελώντας πόλο έλξης για το έμπειρο ιπτάμενο προσωπικό, προσφέρουν καλύτερο μισθό και φιλικότερες συνθήκες εργασίας. Στο Βέλγιο είναι υποχρεωτικό ένας πιλότος να παραμείνει στην πολεμική αεροπορία για μοναχά έξι χρόνια, κάτι που ψυθιρίζεται ότι οφείλει να ανέλθει στα 10-15, για να ανακοπεί το ρεύμα φυγής και να γίνει η εκπαίδευση οικονομικά επωφελής.
Αλλά και η σύγχρονη εικόνα που προβάλλεται για την Βελγική Αεροπορία δεν είναι ελκυστική. Ιπτάμενα μέσα είναι καθηλωμένα, δεν υπάρχει η αναγκαία ποσότητα ανταλλακτικών, λείπουν εξειδικευμένοι τεχνικοί και η επαγγελματική πίεση φαντάζει υψηλή. Χαρακτηριστική είναι η πρόσφατη ιστορία καταστροφής μαχητικού F-16AM στο έδαφος από λάθος τεχνικού που ενεργοποίησε το πυροβόλο άλλου σταθμευμένου αεροσκάφους…
Και το Βέλγιο έχει επικίνδυνα χαμηλό αριθμό χειριστών για στρατιωτικά αεροπλάνα και ελικόπτερα
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Ελληνικές αμυντικές δαπάνες για το 2025 – στάσιμες και με €2,5...
Στη Βουλή για επεξεργασία και συζήτηση έχει φθάσει και ο κρατικός προϋπολογισμός για το 2025, οπότε ας δούμε τι κονδύλια περιλαμβάνει ειδικά για το...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 30 Νοεμβρίου 1940: Η ΧΙΙΙ Μεραρχία Πεζικού μπαίνει...
Στο μέτωπο της Αλβανίας το 1940, μετά την κατάληψη της Κορυτσάς και τις επιτυχημένες επιχειρήσεις στα υψώματα Ιβάν και Μοράβας (14-22 Νοεμβρίου), ο ελληνικός...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...