Η ισραηλινή εταιρεία Elta Systems, θυγατρική της IAI, θα προμηθεύσει το Ισραήλ με τέσσερα ραντάρ AESA ELM-2248 MF-STAR που θα εγκατασταθούν στις ισάριθμες νέες κορβέτες Sa’ar 6.
Σύμφωνα με το “Israel Defense”, το ELM-2248 MF-STAR αποτελείται από τέσσερις συμμετρικές S-Band κεραίες ραντάρ που προσφέρουν μαζί κάλυψη 360 μοιρών και το Ισραηλινό Ναυτικό προχωρά στην αγορά του γιατί θεωρεί το ELM-2248 MF-STAR το πλέον κατάλληλο ραντάρ για τις Sa’ar 6. Οι τελευταίες παραγγέλθηκαν το 2015, ναυπηγούνται τώρα στη Γερμανία και θα παραδοθούν στο Ισραήλ μέχρι το 2022.
Το Ισραήλ παρήγγειλε το ραντάρ ELM-2248 MF-STAR για τις Sa’ar 6
- Advertisement -

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΕΚΤΑΚΤΟ: 2 Bergamini επίσημα για το Πολεμικό Ναυτικό
Στον Μακροπρόθεσμο Προγραμματισμό Αμυντικών Εξοπλισμών (ΜΠΑΕ) που έχει καταρτιστεί περιλαμβάνεται πρόγραμμα προμήθειας δύο φρεγατών FREMM (Bergamini) για το Πολεμικό Ναυτικό, όπως σημειώνουν πηγές του...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 1/13 Απριλίου 1824: Η δίκη του Καραϊσκάκη, του...
Ξεκινά στο Αιτωλικό Αιτωλοακαρνανίας η δίκη του Γεώργιου Καραϊσκάκη με την κατηγορία της προδοσίας. Κατήγορος του δεν ήταν άλλος από τον πρόεδρο του Βουλευτικού,...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...
Μηπως αντι για ονειρα (ΑΒ , ΤΙΚΟ κλπ) να ξεκινησουμε με 4 +4 ΣΑΑΡ6 (ρανταρΑΕΣΑ 250χλμ+ πυραυλοι βαρακ8 100χλμ) για αντικατασταση των Σ μας και 4 ΣΑΑΡ6 για την κυπρο (ο πυργος με το ρανταρ ταιριαζει κουκλι και για αναβαθμιση και των 4 ΜΕΚΟ)
ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΕΤΣΙ.ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΟ MOOD.
Αυτα τα πλοια ετσι οπως τα εχουνε φορτωσει θα βυθιστουν μονα τους αν βγουνε στην Αν.Μεσογειο με λιγα μποφορ ….καλα δεν το σκευτομαι καν τι θα γινει αν φανε εναν πυραυλο…επι 3 ωρες θα γινονται αλυσιδτες εκρηξεις διοτι ολα τα οπλα ειναι σε ελαχιστη αποσταση το ενα με το αλλο..
Ειπαμε ολα εχουν ενα οριο…η Ελλαδα θελει πλοια πανω απο 3.500t για το Αιγαιο ωστε να μπει αυτος ο εξοπλισμος…
Λέω τώρα…. Θα μπορούσαμε να ναυπηγουμε για εμάς και Ισραήλ τα πλοία (σκαριά) στον Σκαραμαγκά. Για εμάς λίγο μεγαλύτερα ίσως. Τα ηλεκτρονικά και βλήματα από Ισραήλ με συμπαραγωγή εδώ. 4 για Ισραήλ + 6 για εμάς +1-2 για Κύπρο…. Δουλειά για τα ναυπηγεία 15 χρόνια + προστιθέμενη αξία, σύγχρονο ΠΝ…. Σε μια κανονική χώρα αυτονόητα…
Τα πλοία από ότι φαίνεται θα εξοπλίζονται με 32 BARAK 8 με εμβέλεια 100 χιλιόμετρα (4Χ8 VLS μπροστά), 2Χ10 = 20 TAMIR με κάλυψη αεράμυνας σημείου τοποθετημένοι πάνω από το υπόστεγο του ελικοπτέρου. Αναφέρονται οι δυνατότητες εμπλοκής στόχου από απόσταση 70 χιλιομέτρων, δεν βρήκα την εμβέλεια του πυραύλου όμως, που προφανώς είναι μικρότερη της μισής, θα έλεγα στα όρια του Mica, ίσως και μικρότερη.
Επίσης εξοπλίζονται με 16 πυραύλους επιφανείας – επιφανείας, το 76άρι της Leonardo (πλέον), το ελικόπτερο SH60 F, 2 27άρια απομακρυσμένου χειρισμού κανόνια και ένα κάρο ηλεκτρονικά!
57 τόνοι είναι μόνο οι BARAK 8 και οι εκτοξευτές τους, το C DOME είναι σίγουρα 9 με 10 ακόμα τόνους, το 76άρι με τα βλήμματα ακόμα 9 τόνοι τα 2 μικρότερα 1,5 τόνοι σύνολο, το ελικόπτερο 12 τόνοι μαζί με το καύσιμο και τα αναλώσιμά του οι 16 πύραυλοι επιφανείας τουλάχιστον 10 ακόμα τόνοι και 2 τόνοι για τις τορπίλες και τους εκτοξευτές τους. Κοινώς μιλάμε για φόρτο άνω των 100 τόννων μόνο για τα όπλα και το ελικόπτερο, φορτίο δηλαδή πολύ ψηλότερα από την επιφάνεια της θάλασσας. Δεν είμαι μηχανικός, αλλά για το αξιόπλοο του μοντέλου σε ανοιχτή θάλασσα αμφιβάλω πολύ. Το ίδιο ισχύει και για την πολύ αυξημένη πιθανότητά ανατίναξής του σε περίπτωση επιτυχημένης κρούσης του ακόμα και με ένα ελαφρύ πύραυλο, ή το βλήμμα ενός 127αριού κανονιού.
Σίγουρα πολύ ισχυρό, αλλά θα έλεγα υπερβολικά φορτωμένο και αρκετά εκτεθειμένο σε περίπτωση που χτυπηθεί.
Το ενδιαφερων θα ηταν αν αυτα τα ρανταρ (εφοσον οικονομικα ειναι εφικτα, και τεχνικα συμβατα με τα οπλικα συστηματα που διαθετουμε) αν μπορουσαν να τεθουν στις μη εκσυγχρονισμένες φρεγατες κλάσης S (Kortenaer) Aν το κοστος ειναι μικρο τα πλοια αναβαθμιζονται γρηγορα και αμεσα.
Το θεμα ειναι να διατηρησουμε αυτα που εχουμε μεχρι με οποιονδηποτε τροπο να κατασκευασουμε ειτε αγορασουμε νεα.
Δεν στέκει να αντικαταστήσουμε φρεγάτες 130 μέτρων με κορβέτες 90 μέτρων. Ψάχνοντας τι πλοία μπορούμε να αγοράσουμε, στην χειρότερη περίπτωση, είδα πρέπει να πάμε για μία ,,τουμπανιαμένη,, έκδοση της Sigma 10514. (105 μέτρα μήκος, 14 πλάτος) Σε ότι αφορά τον οπλισμό οι ισραηλινοί βάζουν πολλά αβγά σε μικρό καλάθι.
Μήπως να βάλουμε τα Ισραηλινά ΑΕSA ραντάρ μαζί με Barak 8 (στην πλώρη) τις MEKO για να τις εκσυχρονισουμε?
ΒΡΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ,ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΕΓΟΝΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΝΑΥΤΟΣΥΝΗ ΝΑ ΛΙΜΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΚΑΡΙΑ ΤΟΥ….ΙΣΡΑΗΛ!!!ΟΚ ΣΕ ΡΑΝΤΑΡ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΚΑΡΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ
Το σκαρί είναι Γερμανικό και όχι Ισραηλινό, βασικά οι Ισραηλινοί παράγγειλαν τα σκαριά από την Γερμανία και τα φορτώνουν με δικά τους συστήματα.
κ ερωτω ως ασχετος με τα πλοια τι ακριβως ενοουμε οτι μπορει να μην πλευση το πλοιο? δηλαδη υπαρχει περιπτωση να δαπανησουν δις και το πλοιο τους με 10 μποφωρ να μενει στην χαιφα? δηλαδη δεν εχουν υπολογισει της θαλασσες που θα πλεουν? δηλαδη οι αμερικανει με τα φριντομ θα βουλιαζουν επειδη ειναι μικρα? δεν το καταλαβαινω αυτο
Να αναφερω ενα λαθος στον συλλογισμο σας για το θεμα βαρους στις S’aar. Υποθετετε οτι θα μεινουν ακαλυπτες και χωρις αεροπορικη υπεροχη. Το Ισραηλ ομως εχει αποδειξει οτι ειναι μανα σε τετοια θεματα. Επισης μην ξεχνατε οτι εχει και Φ15 που εχουν ουτως ή αλλως μεγαλη αυτονομια αλλα και το βασικοτερο ιπταμενα τανκερ.
Μια ακομα διαφορα ειναι οτι οι ανθρωποι ειναι παρα παρα πολυ μπροστα στον Η/Π συνεπως δεν θεωρω εφικτο το ενδεχομενο καποια απο τις Saar να δεχτει πληγμα. Επισης εχει και τις μικροτερες Saar που ουτως ή αλλως εχουν επισης δυνατοτητες αμυνας σημειου.
Στα 120 μέτρα x 6 και με ένα δευτερο ραντάρ στην συχνότητα X, και τυλίχτε το να έρθω να το πάρω. Έτσι όπως είναι τουμπανιασμένο θα έχει προβλήματα ευστάθειας. Και άσε τους τούρκους να ναυπηγούν instabul
Απο την άλλη γιατί να βγάλουν οι ισραηλινοί σκάφος σε τέτοια θάλασσα; Μπορούν να κάνουν την δουλειά τους με τα υποβρύχια. Τα θέλουν για να μην κουνιέται ο τούρκος και οι αιγύπτιοι στην μεσόγειο και μόνο τα πλοία
Είναι άδικο να τα βαφτίζουμε τρύπιους κουβάδες. Είναι εντυπωσιακά πλοία.
Ας είχαμε και εμείς κάτι αντίστοιχο με τη μισή ισχύ πυρός και ας επιχειρούσαν με περιορισμούς.
Τα μεγαλύτερα πλοία είναι σχεδιασμένα να αντέχουν χειρότερες θάλασσες από της Μεσογείου και του Αιγαίου.
Θεωρώ ότι τους Ισραηλινούς τους καλύπτει απόλυτα. Τέτοιας τάξης μεγέθους (ή ελαφρώς μεγαλύτερο) είναι ικανό και για εμάς. Το μόνο θέμα μας είναι το ότι δεν έχουμε λεφτά για τον (εξ)οπλισμό τους.
Και στρατιωτικά τουλάχιστον οι Ισραηλινοί έχουν αποδείξει ότι είναι λίρα εκατό. Ας δούμε πρώτα τις επιδόσεις και μετά το συζητάμε.