Όταν λένε «οπουδήποτε» τα πληρώματα των Μοιρών Μεταφορών το εννοούν: βρετανικά Α400Μ Atlas ολοκλήρωσαν με επιτυχία σειρά δοκιμαστικών πτήσεων από παραλία της Ουαλίας επιδεικνύοντας την προσαρμοστικότητα του τύπου σε οποιοδήποτε επιχειρησιακό περιβάλλον, αναφέρει ο ιστότοπος της RAF.
Πετώντας με χειριστές της 206ης Μοίρας Δοκιμών και Αξιολόγησης Βαρέων Αεροσκαφών από την βάση του Brize Norton και με την υποστήριξη μηχανικών της 70ης Μοίρας (LXX Sqn) τα Α400Μ έκαναν τo Pembrey Sands «διάδρομο» για προσγείωση, ελιγμούς τροχοδρόμησης και απογείωση, στο πλαίσιο της πρώτης φάσης δοκιμών του Atlas από την RAF σε επιχειρήσεις από φυσικές επιφάνειες.
«Το προηγμένο πιλοτήριο του Α400Μ και το τεχνολογίας αιχμής fly-by-wire σύστημα ελέγχου του αεροπλάνου κάνουν την εκτέλεση αυτής της αποστολής ευκολότερη εν σχέσει με άλλες πλατφόρμες» επισημαίνει ο Σμηναγός Cheng. «Ανυπομονούμε για την πρόκληση των επιχειρήσεων με διόπτρες νυχτερινής όρασης (NVG) αργότερα» λέει.
Η χρήση κατάλληλων ακτών ως «αεροδρόμια» είναι μέρος της εκπαίδευσης των πληρωμάτων αεροσκαφών τακτικών μεταφορών για επιχειρήσεις από διάφορες επιφάνειες και τέτοιου είδους πτήσεις αποτελούν ρουτίνα για όλες τις βρετανικές Μοίρες Μεταφορών. Και η εντυπωσιακή δυνατότητα του Α400Μ να χρησιμοποιεί μια ευρεία γκάμα επιφανειών μεταφέροντας μεγάλα φορτία θεωρείται «κλειδί» από τους σχεδιαστές επιχειρήσεων της RAF.
Υπενθυμίζεται ότι το A400M Atlas C.Mk 1 δύναται να μεταφέρει 37 τόννους φορτίο (81.000 lbs) σε ακτίνα άνω των 2.000 ναυτ. μιλίων επιχειρώντας από οργανωμένα ή απομονωμένα στρατιωτικά και πολιτικά αεροδρόμια καθώς και από πρόχειρους ή ημιπροετοιμασμένους διαδρόμους. Η μεγίστη εμβέλεια του τύπου είναι 4.100 ναυτ. μίλια (7.593 χλμ) ενώ πετά με πλήρωμα δύο χειριστών συν έναν WSOp (Weapons System Operator) που εκτελεί καθήκοντα υπεύθυνου φορτίου.
Αλέξανδρος Θεολόγου
(Φωτογραφίες © UK MoD Crown Copyright 2018)
Tα A400M της RAF πάνε παραλία
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Chip με ΑΙ καταλήγουν στη Ρωσία και τους πυραύλους της...
Μια πρόσφατη δημοσίευση από τον Μιχαήλ Χοντορκόφσκι, Ρώσου αντικαθεστωτικού, στο X αναδεικνύει την περίπλοκη διαδικασία παρακάμψης των δυτικών κυρώσεων από τη Ρωσία, χρησιμοποιώντας την...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 23 Νοεμβρίου 1985: Αεροπειρατεία στην Αθήνα, λουτρό αίματος...
Η πτήση 648 της EgyptAir από Αθήνα προς Κάιρο, καταλαμβάνεται από Παλαιστίνιους αεροπειρατές, που εκτρέπουν το αεροσκάφος από την πορεία του και το αναγκάζουν...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...