Θα κοστίσει στη Boeing 551 εκατομμύρια δολάρια για τον επανασχεδιασμό της κάμερας της μπούμας ανεφοδιασμού πτήσης στα νέα αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού KC-46A Pegasus.
Tο KC-46 μπορεί να ξεκινήσει να μεταφέρει επιβάτες και φορτίο… ξανά
Συνολικά, η εταιρεία είχε προ φόρων επιβάρυνση ύψους 827 εκατομμυρίων δολαρίων για το αεροσκάφος KC-46A το πρώτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με ενημέρωση απολογισμού κερδών στις 29 Απριλίου. Εκτός από τον επανασχεδιασμό της κάμερας της μπούμας, το πρόγραμμα έχασε χρήματα λόγω «αναποτελεσματικής παραγωγικότητας» και διακοπής λειτουργίας των εργοστασίων Puget Sound της Boeing στα οποία κατασκευάζεται το KC-46A εξ αιτίας της κρίσης του κορωνοϊού.
Οι συνολικές απώλειες στο πρόγραμμα KC-46A έχουν πλέον αυξηθεί σε περίπου 4,6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Boeing υπέγραψε συμφωνία με την αμερικανική Αεροπορία (USAF) τον Απρίλιο για την ανάπτυξη και εγκατάσταση μιας νέας κάμερας μπούμας, που ονομάζεται Απομακρυσμένο Σύστημα Ορατότητας (Remote Vision System – RVS), στο KC-46A. Στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας, η Αεροπορία αποφάσισε να αποδεσμεύσει 882 εκατομμύρια δολάρια σε πληρωμές που παρακρατήθηκαν για διάφορα προβλήματα με το KC-46A, προκειμένου να ενισχύσει την ρευστότητα της Boeing.
Με τις απώλειες στο πρόγραμμα KC-46A να έχουν ήδη συσσωρευτεί υψηλά, η Boeing ελπίζει να καλύψει το έλλειμμα με πωλήσεις σε ξένους στρατιωτικούς πελάτες. Ωστόσο δεν είχαν υπάρξει πωλήσεις μέχρι πρόσφατα όταν τον Μάρτιο το Ισραήλ πήρε έγκριση για την αγορά οκτώ αεροσκαφών για περίπου 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Πριν από αυτό, μόνο η Ιαπωνία είχε συμφωνήσει να αγοράσει το KC-46A, αλλά μόνο δύο αεροσκάφη.
Η USAF κάνει αποδεκτό το Boeing KC-46A – το σίριαλ του KC-X συνεχίζεται μέχρι σήμερα