Η Air Force Reserve γίνεται ο τρίτος χρήστης του βελτιωμένου HC-130J Combat King II, εννέα χρόνια μετά την ένταξή του στην τακτική Αεροπορία και την εκμετάλλευση του HC-130J από την Ακτοφυλακή (USCG) σε ρόλο έρευνας και διάσωσης. Το αεροσκάφος θα αντικαταστήσει τα παλαιότερα HC-130P/N που πετά η Εφεδρεία, με την 39η Μοίρα Διάσωσης της 920th Rescue Wing στην αεροπορική βάση Patrick της Φλόριντα να εφοδιάζεται με τον νέο τύπο.
Σχεδιασμένη ειδικά για αποστολές έρευνας και διάσωσης μάχης (CSAR) επιχειρώντας από το πλησιέστερο πεδίο προσγείωσης, η ένατη έκδοση του C-130J Super Hercules δύναται να τροποποιηθεί σε ιπτάμενο τάνκερ παρέχοντας μεγαλύτερη εμβέλεια στα ελικόπτερα HH-60G Pave Hawk και στους επικείμενους αντικαταστάτες τους, τα βελτιωμένα HH-60W Jolly Green II –το πρώτο αναμένεται να παραδοθεί τον Απρίλιο του 2021. Το αεροσκάφος μπορεί επίσης να πραγματοποιεί ρίψεις και τα HC-130J εκτελούν συχνά αποστολές ανθρωπιστικής βοήθειας και αρωγής σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών.
Αν και ακριβή στοιχεία δεν έχουν δημοσιοποιηθεί, η κατασκευάστρια Lockheed Martin δηλώνει ότι το Combat King II έχει καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και βελτιωμένες επιδόσεις μεταφοράς φορτίου και εμβέλειας. Τα HC-130J της Αμερικανικής Ακτοφυλακής έχουν κατά 20% καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά την ταχύτητα και το υψόμετρο και 40% μεγαλύτερη ακτίνα δράσης σε σύγκριση με τα HC-130H χάρη στους ενισχυμένους κινητήρες RR AE2100D3 και τις νέες εξάφυλλες έλικες.
Σημειωτέον ότι τα HC-130J της USAF που επιχειρούν σε ζώνες μάχης διαθέτουν ειδικό εξοπλισμό, προσαρμοσμένο στις ανάγκες της αποστολής τους. Αυτός περιλαμβάνει ολοκληρωμένο πακέτο προστασίας το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων παρεμβολέα ραδιοσυχνοτήτων, ψηφιακό δέκτη προειδοποίησης εγκλωβισμού από εχθρικά ραντάρ (RWR) και εκτοξευτές αναλωσίμων (chaff/flares) ενώ τα αεροπλάνα είναι επίσης εφοδιασμένα με FLIR, ραντάρ παρακολούθησης αναγλύφου και σύστημα αποφυγής εδάφους.
Ο τύπος είναι πιστοποιημένος για πτήση με διόπτρες NVG και εκτός από το να δίνει καύσιμο μπορεί και να παίρνει εάν χρειαστεί, παραμένοντας στον αέρα για πολλές ώρες. Η δυνατότητά του να επιχειρεί σε περιβάλλον με έντονη εχθρική παρουσία και να προσγειώνεται σε πρόχειρα πεδία πίσω από τις γραμμές του εχθρού αφήνοντας ομάδες Ειδικών Δυνάμεων ή ρίχνοντας διασώστες (PJ) με αλεξίπτωτο, καθιστούν τον «Βασιλιά της Μάχης» ένα από τα πολυτιμότερα assets της USAF.
Αλέξανδρος Θεολόγου
Η Αεροπορική Εφεδρεία της USAF παραλαμβάνει το πρώτο HC-130J Combat King II
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Ελικόπτερα ΝΗ90, αναζητώντας σύμβαση υποστήριξης και δεσμεύσεις ότι “θα πετάνε”
Η σύμβαση για την προμήθεια των ελικοπτέρων ΝΗ90 από τη χώρα μας μάλλον αποτελεί case study για το πώς "δεν πρέπει να γίνονται συμβάσεις"! ...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 1/13 Νοεμβρίου 1824: Ναυμαχία της Αστυπάλαιας, η τόλμη...
Παρά τις δυσκολίες και την αριθμητική υπεροχή του Τουρκοαιγυπτιακού στόλου, οι Έλληνες επαναστάτες κατορθώνουν να διαλύσουν μια σημαντική οθωμανική δύναμη στο πέρασμα μεταξύ Αστυπάλαιας...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...