Όλα τα αποσυρθέντα ελαφρά βομβαρδιστικά SEPECAT Jaguar της Αεροπορίας του Ομάν πρόκειται να μεταφερθούν στην Ινδία για να διαλυθούν για να προσποριστούν ανταλλακτικά και κινητήρες. Αυτά τα χρειάζεται απελπισμένα η Ινδική Αεροπορία ώστε να κρατήσει τις Μοίρες της επιχειρησιακές, ως η τελευταία πλέον χρήστης του τύπου.

Ο στόλος των Jaguar που επιχειρούσε η Αεροπορία του Ομάν αριθμούσε 27 αεροσκάφη που αποκτήθηκαν για το ρόλο χερσαίας κρούσης και εκπαίδευσης, συνλικά 20 μονοθέσια μαχητικά Jaguar SO1 και 5 διθέσια εκπαιδευτικά BO2. Δύο ακόμα αεροσκάφη παραδόθηκαν από τη Βρετανική Αεροπορία για αναπλήρωση απωλειών. Το Ομάν επιχείρησε με τον τύπο από το 1977, ως μία από τις πρώτες χώρες που πέταξαν με το ιστορικό αεροσκάφος, ως την απόσυρσή του, στις 6 Αυγούστου 2014. Από τα 27 αεροσκάφη, τα 13 χάθηκαν σε ατυχήματα. Ακόμα 6 είναι γνωστό πως διαλύθηκαν.

Η Ινδία με τη σειρά της ήταν ένας από τους μεγαλύτερους χρήστες του γαλλο-βρετανικού βομβαρδιστικού με προμήθεια 40 αεροσκαφών από τη Βρετανία ενώ άλλα 120 συναρμολογήθηκαν εγχώρια. Στην περίοδο 1999-2002, παραδόθηκαν άλλα 37 μαχητικά, ενώ 31 επιπλέον μεταφέρθηκαν δωρεάν από τη Γαλλική Αεροπορία για ανταλλακτικά.

Μεγάλος, όμως, ήταν και ο δείκτης ατυχημάτων με τον τύπο, ξεπερνώντας τα 50 απωλεσθέντα. Οι περισσότερες από τις απώλειες ήταν κατά την εκπαίδευση ή από τεχνικές βλάβες.

Σχεδιασμένο στη δεκαετία του 1960 για τον ρόλο ενός ανθεκτικού μαχητικού κρούσης σε μικρά κυρίως ύψη, το Jaguar απέδωσε για τρείς δεκαετίες, ενώ μετά οι ευρωπαϊκές αεροπορίες το απέσυραν υπέρ πιο σύγχρονων τύπων.