24.7 C
Athens
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024
ΝΕΑΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙΓιατί είναι δύσκολη η κατασκευή ενός ICBM;

Γιατί είναι δύσκολη η κατασκευή ενός ICBM;

- Advertisement -

Η πολυπλοκότητα των διηπειρωτικών βαλλιστικών πυραύλων (ICBMs) είναι τόσο μεγάλη, που η κατασκευή ενός έχει γίνει θέμα εθνικής υπερηφάνειας για τη Βόρεια Κορέα. Έξι χώρες στο πλανήτη έχουν ICBM’s στο οπλοστάσιό τους και ο Κιμ Γιονγκ Ουν, ευελπιστεί να μπει στο κλαμπ αυτών των χωρών με την ανάπτυξη του Hwasong-14, που ήδη έχει δοκιμαστεί 2 φορές.
Για να θεωρηθεί επιτυχημένος όμως, ένας διηπειρωτικός πύραυλος δεν φτάνει μόνο να μπορεί να πετάξει ψηλά και μακρυά. Το μεγάλο στοίχημα είναι να διαθέτει ένα αξιόπιστο σύστημα καθοδήγησης και το σωστό ωφέλιμο φορτίο.  Η εκτόξευση ενός ICBM, σημαίνει πως θα πρέπει να βγεί από τη γήινη ατμόσφαιρα, κάτι που προϋποθέτει πολλαπλά στάδια (ορόφους) και ικανό όχημα επανεισόδου που θα εξασφαλίσει την ασφαλή κάθοδο στην ατμόσφαιρα και την σωστή στόχευση. Οι τεχνολογικές προκλήσεις είναι τεράστιες όπως μπορούμε να δούμε στο πιο κάτω βίντεο.

https://www.youtube.com/watch?v=A00QWVHem3A?version=3&rel=1&fs=1&autohide=2&showsearch=0&showinfo=1&iv_load_policy=1&wmode=transparent]
Θάνος Σ. Επαχτίτης

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Αεροπορία Στρατού: τα προβλήματα και οι προκλήσεις είναι πολύ πέρα από το Στεφανοβίκειο – Μέρος B˙

Συνεχίζουμε την αναφορά μας στα προβλήματα που προϋπήρχαν στην Αεροπορία Στρατού και τα οποία επιβαρύνθηκαν σημαντικά από την καταστροφή στο Στεφανοβίκειο, λόγω της πρωτοφανούς...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Πολεμική Αεροπορία: Αεροπορικό ισοζύγιο μετά το 2030

62
Αφορμή για τα όσα ακολουθούν είναι τα όσα είπε ο Α/ΓΕΑ Αντιπτέραρχος (Ι) Δημοσθένης Γρηγοριάδης, στην συνέντευξη που του πήρε ο Σωτήρης Κυριακίδης του...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 16 Σεπτεμβρίου 1776: Μάχη στα υψώματα του Χάρλεμ

0
Κατά τη διάρκεια της Αμερικανικής Επανάστασης, μετά την ήττα του στο Λόνγκ Άϊλαντ, ο Ουάσινγκτον υποχώρησε με όλο τον στρατό του των 9.000 ανδρών...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Αεροπορία Στρατού: τα προβλήματα και οι προκλήσεις είναι πολύ πέρα από το Στεφανοβίκειο – Μέρος B˙

Συνεχίζουμε την αναφορά μας στα προβλήματα που προϋπήρχαν στην Αεροπορία Στρατού και τα οποία επιβαρύνθηκαν σημαντικά από την καταστροφή στο Στεφανοβίκειο, λόγω της πρωτοφανούς...

Η Lockheed Martin εξηγεί τα πλεονεκτήματα του C-130J

Για όλες τις εξελίξεις αναφορικά με τα αναβαθμισμένα συστήματα, την απόδοση αλλά και τις τεχνικές προδιαγραφές του μεταφορικού αεροσκάφους C-130J μιλάει αποκλειστικά στο Αθηναϊκό...

Η Αρμενία εξετάζει ινδικούς πυραύλους για τα μαχητικά Su-30

Η Αρμενία έχει πλησιάσει την Ινδία για την πιθανή απόκτηση πυραύλων αέρος-αέρος μέσης εμβέλειας Astra, για τα μαχητικά Su-30.Όπως γράφει το The Print, οι...