8 C
Athens
Τρίτη, 14 Ιανουαρίου, 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗΗ Volga-Dnepr εγκαταλείπει το πρόγραμμα SALIS;

Η Volga-Dnepr εγκαταλείπει το πρόγραμμα SALIS;

- Advertisement -


Η ρωσική εταιρεία Volga-Dnepr, που μισθώνει σε νατοϊκές χώρες στρατηγικά μεταφορικά αεροσκάφη An-124 για την κάλυψη αερομεταφορών βαρέων φορτίων, έχει αποφασίσει να εγκαταλείψει το SALIS.
Σύμφωνα με το «Cargo Forwarder», η απόφαση βασίζεται στις ολοένα περισσότερες εντάσεις στις σχέσεις μεταξύ της Δύσης και της Ρωσίας. Η εταιρεία ενημέρωσε τις χώρες του προγράμματος στις 12 Απριλίου 2018. Άλλες αιτίες που φαίνεται ότι έπαιξαν ρόλο στην κίνηση της Volga-Dnepr ήταν η επιβολή νέων κυρώσεων στις Ρωσία, Ιράν και Β. Κορέα και ο τερματισμός της συνεργασίας που οι ΗΠΑ αποφάσισαν με την εταιρεία το 2015.
Συνέπεια της αποχώρησης της Volga-Dnepr θα είναι η κάθετη πτώση των ωρών χρήσης αεροσκαφών An-124 από τις χώρες του SALIS, με την ουκρανική Antonov Airlines να είναι σε θέση να προσφέρει μόλις 900h τον χρόνο. Τις υπόλοιπες 1.400h προσέφερε η Volga-Dnepr. Η απόφαση θα έχει ωστόσο συνέπειες και για το αεροδρόμιο της Λειψίας, που ήταν βάση των ρωσικών An-124 και φιλοδοξούσε να γίνει σημαντικό κέντρο στις αερομεταφορές φορτίων παγκοσμίως.
Το πρόγραμμα SALIS απαρτίζεται από 12 κράτη-μέλη του ΝΑΤΟ, τη Σουηδία και την Φινλανδία. Ένα από τα 12 κράτη είναι η Ελλάδα.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ThinkOutOfTheBox: Πως οι εκσυγχρονισμένες MEKO200HN γίνονται αντιαεροπορικές πλατφόρμες με χαμηλό κόστος

Οι φρεγάτες ΜΕΚΟ200ΗΝ, κλάσης "Ύδρα", παραμένουν και σήμερα θεμέλιο του στόλου μας. Και ο μη εκσυγχρονισμός των εξαιρετικών αυτών πλοίων, έχει αναμφίβολα μειώσει την...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΨΗ: Πότε (δεν) θα ξαναπάρει νέα Rafale η Πολεμική Αεροπορία;

49
Η χθεσινή άφιξη του 24ου μαχητικού Rafale στην Τανάγρα, με κωδικό "457" ολοκλήρωσε την διπλή παραγγελία του τύπου που έγινε από τη χώρα μας....
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 14 Ιανουαρίου 1943: Φόνος του Ιωάννη Τσιγάντε και...

3
Σκοτώνεται σε έφοδο Ιταλών καραμπινιέρων στο κρησφύγετό του, στην οδό Πατησίων 86, ο θρυλικός ταγματάρχης Ιωάννης Τσιγάντες, αρχηγός της αντιστασιακής οργάνωσης ΜΙΔΑΣ των Αθηνών.Απότακτος...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Αμερικανικό think tank: Μας συμφέρει η στήριξη της Ουκρανίας, αλλιώς θα εκτοξευτούν οι αμυντικές μας δαπάνες

Μια μελέτη με τίτλο "Δολάρια και λογική: Το αμερικανικό συμφέρον σε μια νίκη της Ουκρανίας" δημοσίευσε το αμερικανικό think tank, American Enterprise Institute, όπου...

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΡΕΠΛΙΚΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟΥ F-35 KAI ΤΑ 5 ΜΠΡΕΛΟΚ ΜΕ F-16

Εκ μέρους της ελληνικής εταιρείας 2Κ Aviation Creations - η οποία παράγει εντυπωσιακής λεπτομέρειας ρέπλικες χειριστηρίων των πιο διάσημων αεροσκαφών- και της ΠΤΗΣΗΣ, σας...

Πως το ΕΛΚΑΚ θα ενισχύσει την ελληνική αμυντική καινοτομία και την πρακτική εφαρμογή της

H αύξηση της συνεισφοράς της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας στο ΑΕΠ της Ελλάδας -σήμερα μόλις 0,7%- είναι ένας από τους στόχους του Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής...