Λίγους μόλις μήνες μετά την προηγούμενη καθήλωσή τους και άρση των περιορισμών στη συνέχεια, με την διαβεβαίωση ότι ήταν απολύτως ασφαλή για πτήση, τα V-22 και των τριών κλάδων των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων που τα χρησιμοποιούν αλλά και της Ιαπωνίας, που είναι ο πρώτος εξαγωγικός χρήστης καθηλώνονται και πάλι, σύμφωνα με ανακοίνωση του Πενταγώνου, που όμως δεν ανακοινώνει τον αριθμό των αεροσκαφών που αφορά η καθήλωση.
Να θυμίσουμε ότι το Σώμα των Πεζοναυτών, η Αεροπορία και το Ναυτικό είχαν καθηλώσει τα V-22 στις τρεις εκδόσεις που τα χρησιμοποιούν τον περασμένο Αύγουστο, λόγω προβλήματος με την αξιοπιστία ενός κιβωτίου μετάδοσης και του συστήματος εμπλοκής κίνησης από τα πολλά που έχει το tilt-rotor αεροσκάφος.
Η απαγόρευση πτήσεων άρθηκε στη συνέχεια, με πρώτα αυτά τη USAF, αλλά η διερεύνηση που συνεχίζονταν ανέδειξε ότι το πρόβλημα ήταν πιο επίμονο και υπέδειξε ότι ορισμένα κρίσιμα απάρτια του κιβωτίου-συμπλέκτη του κινητήρα με τους άξονες κίνησης των στροφείων-ελίκων θα πρέπει να αντικατασταθούν άμεσα και να αντικαθίστανται κατά τακτά χρονικά διαστήματα ώστε τα Osprey να παραμείνουν ασφαλή.
Η παραγωγή των απαιτούμενων ανταλλακτικών για τα σχεδόν 450 V-22 που υπάρχουν, θα απαιτήσει χρόνο, αδρανοποιώντας τον στόλο στο μεσοδιάστημα, όπως εκτιμάται, αν και μόλις τα απάρτια γίνουν διαθέσιμα, τα αεροσκάφη μπορούν να επιστρέψουν σε υπηρεσία.