Μια πιο απλή, και για αυτό ίσως και πιο χρηστική, ρομποτική πλατφόρμα τεστάρουν τα τελευταία χρόνια οι Αμερικανοί πεζοναύτες. Το Expeditionary Modular Autonomous Vehicle (EMAV) όπως λέγεται, έχει σχεδιαστεί από την εταιρία Pratt Miller και είναι μια ερπυστριοφόρα πλατφόρμα, ικανή να μεταφέρει μεγάλα φορτία, έως 3,5 τόνους.
Το όχημα κινείται με συνδυασμό ντηζελοκινητήρα και μπαταριών, οπότε μπορεί να κινηθεί και μόνο ηλεκτρικά για μικρές αποστάσεις, σε αθόρυβη λειτουργία. Έχει πολύ χαμηλό ύψος (καθώς δεν διαθέτει πυργίσκο) και χαμηλό κέντρο βάρους, οπότε είναι ευκίνητο και μπορεί να ανέβει σε κλίση 60%. Η διαχείριση του οχήματος γίνεται με ένα ειδικό τάμπλετ, ενώ έχει και αυτόνομη λειτουργία, ακολουθώντας π.χ. ένα στρατιώτη, ή κάνοντας μια περιπολία. Το βάρος του οχήματος είναι 3,4 τόνοι, μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 70 χιλιόμετρ.
Η επίπεδη επιφάνεια του μήκους 3,84 μέτρων και πλάτους 1,5 έχει σημεία αγκύρωσης οπότε μπορεί να στερεωθούν επάνω της από φορεία (οπότε δρα ως ασθενοφόρο πρώτης γραμμής), κιβώτια με προμήθειες και πυρομαχικά, καύσιμα, αλλά αν απαιτηθεί και μικροί αυτόματοι πυργίσκοι όπλων. Έτσι το EMAV μπορεί να δράσει σε πολλούς ρόλους, από «μουλάρι» μεταφοράς φορτίων μιας ομάδας, ως όχημα περιπολίας και φύλαξης, ως ασθενοφόρο, ακόμη και ως μικρό όχημα μάχης. Παρόμοια οχήματα, διαφορετικών εταιριών και σε διάφορες κατηγορίες βάρους και ικανοτήτων δοκιμάζονται επίσης, καθώς οι αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις (αλλά και πολλές άλλες παγκοσμίως) έχουν καταλήξει πως οι συγκεκριμένες τεχνολογίες είναι αρκετά ώριμες για τακτική χρήση και μπορεί να επαυξήσουν σημαντικά την κινητικότητα και αποτελεσματικότητα κάθε μονάδας πεζικού.