Συμβόλαιο αξίας 198 εκατ. δολαρίων πήρε η εταιρεία Shield AI από την Αμερικανική Ακτοφυλακή, για να την προμηθεύσει με υπηρεσίες επισκόπησης και αναγνώρισης, με το πρωτότυπου σχεδιασμού, καθέτου απογειώσεως, μη επανδρωμένο της, το V-BAT.
Το συγκεκριμένο απογειώνεται κάθετα, στηριζόμενο όμως, στο ουραίο τμήμα του, όπου περιλαμβάνεται ο έλικας, και μετά περνά σε οριζόντια πτήση, για να προσγειωθεί με αντίστροφη διαδικασία. Έτσι χρειάζεται ένα μικρό χώρο απονήωσης, περίπου 3,6Χ3,6 μέτρα. Το αεροσκάφος μπορεί να παραμείνει σε πτήση έως 10 ώρες με δικύλινδρο θερμικό δίχρονο κινητήρα, ζυγίζει 60 κιλά και έχει ωφέλιμο φορτίο έως 12 κιλά, κυρίως σύστημα καμερών.
Η κατασκευάστρια δηλώνει πως το V-BAT έχει την ικανότητα να πετά σε σμήνος, με συντονισμένα μεταξύ τους τα μη επανδρωμένα, με αυτόνομη καθοδήγηση.