30.3 C
Athens
Τετάρτη, 13 Αυγούστου, 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗΤι μπόνους δίνουν στις ΗΠΑ σε πιλότους για να παραμείνουν στις Ένοπλες...

Τι μπόνους δίνουν στις ΗΠΑ σε πιλότους για να παραμείνουν στις Ένοπλες Δυνάμεις;

- Advertisement -

Στις πολεμικές αεροπορίες πολλών χωρών είναι γνωστή εδώ και χρόνια η “μάχη” που δίνεται για να κρατηθούν οι πιλότοι μαχητικών (αλλά και κάθε άλλου τύπου πολεμικού αεροσκάφους) σε υπηρεσία και να μην διαλέξουν την αποστρατεία μετά από τα ελάχιστα απαιτούμενα χρόνια υπηρεσίας, ώστε να πάνε στον ιδιωτικό τομέα με πολύ καλύτερες αμοιβές.

Στις ΗΠΑ τώρα, το πρόβλημα γίνεται προσπάθεια να αντιμετωπιστεί με παροχή σημαντικών χρηματικών κινήτρων, ως “μπόνους”, εφόσον οι πιλότοι που έχουν δικαίωμα αποστράτευσης παραμείνουν για κάποια χρόνια ακόμη. Έτσι όπως καταγράφει το military.com, το Αμερικανικό Ναυτικό προσφέρει από 30.000 έως 280.000 δολάρια επαμοιβή, σε συγκεκριμένους πιλότους που θέλει να κρατήσει, κυρίως σε όσους έχουν κριθεί ότι έχουν και διοικητικά προσόντα και προορίζονται για εξέλιξη. Το ποσό αυτό αφορά αξιωμστικούς στη μέση της καριέρας τους και αφορά δέσμευση για μια επταετία, ενώ αν ο πιλότος διαλέξει παραμονή για τριετία ή πενταετία, και εκεί υπάρχει μπόνους αλλά μικρότερο.

Η πληρωμή των μπόνους γίνεται σταδιακά ενώ υπάρχουν και κάποιες εξτρά παροχές, αν ο πιλότος υπηρετεί σε συγκεκριμένες χώρες, π.χ. στην Ιαπωνία.

Η Αμερικανική Αεροπορία αντίστοιχα, προσφέρει μπόνους που φθάνουν έως και τα 50.000 δολάρια για κάθε χρόνο δέσμευσης! Δηλαδή το συνολικό ποσό μπορεί να φθάσει τα 600.000 δολάρια για τη μεγίστη διάρκεια 12ετιας. Μπόνους παραμονής επίσης παίρνουν και έμπειροι χειριστές drones, όπως των ΜQ-9 Reaper. Βέβαια τα ποσά αυτά ποικίλουν ανάλογα τι αεροσκάφος πετά ο κάθε χειριστής, για πόσα χρόνια κ.ο.κ. Ακόμη τα προγράμματα αφορούν πιλότους που υπηρετούν είτε ως μόνιμοι, είτε σε μονάδες Εθνοφρουράς και Εφεδρείας.

U.S. Air Force Reserve 2nd Lt. Reily Finnelly, 97th Airlift Squadron pilot, flies a C-17 Globemaster III to transport U.S. Army 2nd Cavalry Regiment Interim Armored Vehicle Strykers to Plovdiv Airport, Bulgaria, July 14, 2017. The U.S. Air Force’s capability for rapid mobility allows U.S. and allied power to be projected quickly to anywhere on the globe. (U.S. Air Force photo by Senior Airman Tryphena Mayhugh)

Και στις δύο περιπτώσεις, Αεροπορίας και Ναυτικού, αυτά τα μπόνους έχουν αυξηθεί σε σχέση με προηγούμενα έτη, ακριβώς για να συντηρηθεί το προσωπικό σε χειριστές, οι οποίοι ήδη έχουν “κοστίσει” πολλά εκατομμύρια δολάρια στην εκπαίδευση και στην υπηρεσία τους, ώστε να αποκτήσουν πολύτιμη εμπειρία. Η οποία είναι πολύ κρίσιμη για την αξιοποίηση των όλο και πιο πολύπλοκων και απαιτητικών αεροσκαφών, που ενσωματώνουν μεν πολλούς αυτοματισμούς, αλλά προσφέρουν και πολύ πιο σύνθετες επιλογές χρήσης.

Πάντως παρά αυτές τις παροχές και στις Αμερικανικές Ένοπλες Δυνάμεις υπάρχει έλλειμμα χιλιάδων πιλότων που δεν μπορεί να καλυφθεί, καθώς οι συνολικές αποδοχές, το επίπεδο διαβίωσης και οι απαιτητικές συνθήκες εργασίας, όπως και οι συχνές μεταθέσεις, παραμένουν κάτω από ότι προσφέρει ο ιδιωτικός τομέας. Στην Ελλάδα για τα ίδια θέματα; Τίποτα αντίστοιχο δεν παρέχεται…

 

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

3 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
3 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΕΞΕΛΙΞΗ: Μετά τα MLRS και τα PULS, στο παιχνίδι των ρουκετοβόλων και τα γερμανικά GMARS

Η απόφαση του Ελληνικού Στρατού (ΕΣ) για την αναβάθμιση ή αντικατάσταση ή συμπλήρωση (!) των υπαρχόντων ρουκετοβόλων M270A0 MLRS, τείνει να μετεξελιχθεί σε μια...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Πως η κατάρριψη του ινδικού Rafale σηματοδοτεί την εξέλιξη της εναέριας...

47
Η κατάρριψη ενός μαχητικού Rafale της Ινδίας από πακιστανικό -κινεζικής κατασκευής- J-10CE που αξιοποίησε τον πύραυλο αέρος-αέρος μεγάλου βεληνεκούς PL-15, αποτελεί ένα γεγονός που...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 12 Αυγούστου 2000: H βύθιση του ‘Kursk’

2
Το ρωσικό πυρηνοκίνητο υποβρύχιο πυραύλων cruise “Kursk” (K-141, κλάσης Antey/Oscar II) του Στόλου της Bόρειας Θάλασσας, βυθίζεται μετά από ισχυρή έκρηξη, κατά τη διάρκεια...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Οχήματα JLTV για τον Καναδά, τι στοιχίζουν

Το υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ ενέκρινε στο τέλος της περασμένης εβδομάδας μια πιθανή πώληση τακτικών οχημάτων JLTV για τον Καναδά με εκτιμώμενο κόστος 160...

Παθητικά ραντάρ – η σύγχρονη πολωνική πρόταση του PET/PCL

Όπως αναφέρουν πολωνικά ΜΜΕ, αναμένεται από το 2028 να ξεκινήσει η παράδοση στις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας των πρώτων 20 συστημάτων παθητικής ανίχνευσης εναέριων...

Η Ευρώπη ξεπέρασε τις ΗΠΑ στην παροχή στρατιωτικού υλικού για την Ουκρανία

Η Ευρώπη αύξησε περαιτέρω την στρατιωτική βοήθεια προς την Ουκρανία τον Μάιο και τον Ιούνιο, αντίθετα με τις Ηνωμένες Πολιτείες, και βασίζεται όλο και...