Το Ναυτικό των ΗΠΑ εγκαταλείπει την προσπάθεια να ψηφιοποιήσει τα συστήματα πλοήγησης των αντιτορπιλικών του, καθώς ένα τέτοιο σύστημα θεωρήθηκε συν-υπαίτιο για τη σύγκρουση που προκάλεσε τον θάνατο δέκα ναυτών. Η Αμερικάνικη Επιτροπή Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) που διερεύνησε το συμβάν συμπέρανε ότι ο σχεδιασμός και η δομή του νέου ολοκληρωμένου συστήματος γέφυρας και πλοήγησης, που αντικατέστησε το χειροκίνητο σύστημα, είναι τόσο πολύπλοκη που δημιουργεί θέματα ασφαλείας. Το ναυτικό αποφάσισε ότι θα επιστρέψει στον χειροκίνητο έλεγχο των αντιτορπιλικών κλάσης Arleigh Burke με μηχανικές μεθόδους.
Στις 21 Αυγούστου του 2017 το αντιτορπιλικό USS John S. McCain και το εμπορικό τάνκερ Alnic MC ταξίδευαν παράλληλα, έξω από την Σιγκαπούρη. Το McCain ξαφνικά έκανε στροφή εμπρός από το Alnic MC προκαλώντας την σύγκρουση. Το McCain υπέστη απώλειες δέκα νεκρών και 48 τραυματισμένων ναυτών, ενώ οι ζημίες έφτασαν τα 100 εκατομμύρια δολάρια. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί στο πολύ μεγαλύτερο πλοίο Alnic MC, που όμως υπέστη ζημίες ύψους 225,000 χιλιάδων δολαρίων.
Το πόρισμα της NTSB καθώς και μια ξεχωριστή αναφορά του Αμερικάνικου Ναυτικού, ανέφεραν σαν αιτία την ανεπαρκή εκπαίδευση των ναυτών που υπηρετούσαν στο USS McCain, πάνω στο ολοκληρωμένο σύστημα γέφυρας και πλοήγησης (IBNS). Το πρόβλημα έγινε πιο έντονο λόγω της έλλειψης ύπνου βασικών στελεχών εκ του πληρώματος του αντιτορπιλικού. Το IBNS αντικατέστησε το χειροκίνητο σύστημα ελέγχου με σταθμούς υπολογιστών και οθόνες αφής. Το ISBS επέτρεπε στο πλήρωμα έλεγχο των επιφανειών κατεύθυνσης και την πρόωση που παράγουν κάθε μια από τις δύο μηχανές του πλοίου.
Το πόρισμα της NTSB επέκτεινε την κριτική της λέγοντας ότι το σύστημα IBNS είναι “περιττά πολύπλοκο”. Ο επικεφαλής του προγράμματος του πολεμικού ναυτικού των ΗΠΑ για την κατασκευή πλοίων, επίσης άσκησε κριτική στο σύστημα IBNS, περιγράφοντας το ως “εξαιρετικά πολύπλοκο” και ως καλό παράδειγμα “μη συνετής χρήσης της τεχνολογίας”. Σύμφωνα με το US Naval Institute News το προσωπικό των αμερικανικών αντιτορπιλικών προτιμά κατά απόλυτη πλειοψηφία τα χειροκίνητα μέσα ελέγχου.
Τα μέτρα που έλαβε το Αμερικανικό Ναυτικό σαν αποτέλεσμα του πορίσματος της NTSV ήταν να κάνει ένα βήμα πίσω από πλευράς τεχνολογίας, και να αφαιρέσει τους ψηφιακούς σταθμούς πλοήγησης από όλα τα αντιτορπιλικά κλάσης Arleigh Burke. Θα πάρει περί τους 18 με 24 μήνες για να εγκατασταθεί το νέο χειροκίνητο σύστημα ελέγχου σε όλα τα αντιτορπιλικά της κλάσης.
Πηγή
Το Αμερικανικό Ναυτικό εγκαταλείπει τα συστήματα ψηφιακής πλοήγησης
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Ελικόπτερα ΝΗ90, αναζητώντας σύμβαση υποστήριξης και δεσμεύσεις ότι “θα πετάνε”
Η σύμβαση για την προμήθεια των ελικοπτέρων ΝΗ90 από τη χώρα μας μάλλον αποτελεί case study για το πώς "δεν πρέπει να γίνονται συμβάσεις"! ...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 15 Νοεμβρίου 1967: «Επιχείρηση Γρόνθος», τα γεγονότα της...
Στα μέσα της δεκαετίας του ’60 το Κυπριακό παρέμενε ανοιχτό ζήτημα, καθώς ενώ είχε ανακηρυχθεί το ανεξάρτητο κράτος της Κύπρου, οι διακοινοτικές σχέσεις Ελληνοκυπρίων...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...