Το δεύτερο αεροσκάφος-φορέας του Ενισχυμένου Ραντάρ Μακράς Ακτίνας LRR-E (Long Range Radar-Enhanced), και το πρώτο παραγωγής, παραδόθηκε στον Στρατό των ΗΠΑ στα τέλη Δεκεμβρίου. Το αεροσκάφος αντικαθιστά σε υπηρεσία τα παλαίμαχα MARSS QRC μετά από 20 χρόνια υπηρεσίας και θα παρέχει πληροφορίες σε ομάδες ελιγμού στο έδαφος καλύπτοντας τον τομέα παρακολούθησης και συλλογής πληροφοριών σε μεσαία και μικρά ύψη.
Σύμφωνα με ανακοίνωση Τύπου, το LRR-E είναι ικανό να εντοπίζει κινούμενους στόχους με τη χρήση συσκευών δύο ειδών: Εντοπισμού Χερσαίων Κινητών Στόχων (GMTI) για την αποκάλυψη αντικειμένων όπως οχήματα και Εντοπισμού Πεζών Στόχων (DMTI) για ανθρώπους.
Το LRR-E είναι ικανό επίσης για σάρωση ως ραντάρ συνθετικής εκπομπής (SAR), για τρισδιάστατη απεικόνιση του εδάφους. Το σύστημα βασίζεται στο ραντάρ αποκάλυψης στόχων εδάφους VADER (Vehicle and Dismount Exploitation Radar) με τη διαφορά ότι ενώ το παλιότερο VADER εκπέμπει στη Ku-band, το LRR-E χρησιμοποιεί την X-band, οπότε αποκαλύπτει στόχους σε πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις. Ακόμη, το LRR-E είναι κατά 1,2 μέτρα μακρύτερο και έχει πάνω από το διπλάσιο βάρος. Ένα άλλο χαρακτηριστικό του LRR-E είναι πως η κεραία του είναι στατική και δεν περιστρέφεται μηχανικά, οπότε δεν έχει σχετικές φθορές και μπορεί να εντοπίσει πιο γρήγορα ένα στόχο.
Συνολικά θα κατασκευαστούν τρία LRR-E για να μπουν σε ισάριθμα αεροσκάφη ARL-E (Airborne Reconnaissance Low-Enhanced). Το πρώτο παραδόθηκε τον Απρίλιο του 2018 ενώ το τρίτο αναμένεται να είναι έτοιμο στο δεύτερο ήμισυ του 2022. Το ARL-E είναι ένα αεροσκάφος De Havilland Canada-8 με κάμερες ηλεκτρο-οπτικής/υπέρυθρης παρατήρησης (EO/IR), πλήρους κίνησης (FMV), σύστημα συλλογής πληροφοριών (COMINT), ενσωματωμένο σύστημα συλλογής, ανάλυσης, διασταύρωσης και αναμετάδοσης πληροφοριών μέσω σταθμών εργασίας εδάφους (DCGS-A).
To ARL-E μπορεί γρήγορα να αλλλάζει σε πέντε διαφορετικές διαμορφώσεις ηλεκτρονικού εξοπλισμού ώστε να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις των διοικητών στο πεδίου μάχης.