Το Uran-9 εισήλθε σε υπηρεσία με τον Ρωσικό Στρατό, σύμφωνα με όσα αναφέρει το TASS. Το σύστημα παρουσιάστηκε από τη ρωσική αμυντική βιομηχανία το 2016, ως ένα μη επανδρωμένο (τηλεχειριζόμενο) όχημα (UGV) υποστήριξης του ρωσικού στρατού. Το όχημα διαθέτει μεγάλη ισχύ πυρός με 4 αντιαρματικούς πυραύλους Ataka και ένα πυροβόλο των 30mm.
Την αποκάλυψη έκανε ο επικεφαλής της εταιρίας Καλάσνικοφ, Vladimir Dmitriev, ο οποίος δήλωσε πως η παραγωγή της πρώτης παρτίδας Uran-9 έχει σχεδόν ολοκληρωθεί.
Παρόλα αυτά, οι επίδοσή του στις μάχες στη Συρία, ήταν φτωχή. Το πιο συχνό πρόβλημα ήταν η απώλεια επικοινωνίας του χειριστή με το όχημα, ενώ προβλήματα παρουσιάστηκαν με την αξιοπιστία του πυροβόλου, καθώς και στο σύστημα αναρτήσεων. Τα ηλεκτροπτικά συστήματα του οχήματος επίσης παρουσίασαν χαμηλές επιδόσεις. Τα προβλήματα του Uran-9 παρουσιάστηκαν στο συνέδριο “Actual Problems of Protection and Security” της Ναυτικής Ακαδημίας Κουζνέτσοφ στην Αγία Πετρούπολη.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Defence Blog, το Uran-9 διαθέτει μικρή εμβέλεια χειρισμού, που δε ξεπερνά τα 300-500 μέτρα. Σε μεγαλύτερες αποστάσεις, οι χειριστές έχασαν τον έλεγχο του οχήματος τουλάχιστον 19 φορές, για διάρκεια ενός λεπτού και τουλάχιστον σε μια περίπτωση για 1 1/2 ώρα. Το πρόβλημα ήταν εντονότερο σε μάχες σε αστικό περιβάλλον με τα κτίρια πολλές φορές να μπλοκάρουν το σήμα.
Σε γενικές γραμμές, το Uran-9 κρίθηκε ακατάλληλο για τις αποστολές που κλήθηκε να αναλάβει στη Συρία.
Λίγους μήνες αργότερα, παρουσιάστηκε μια αναβαθμισμένη έκδοση με την προσθήκη 12 “φλογοβόλων” RPO-A Shmel. Τα πυρομαχικά του περιλαμβάνουν θερμοβαρικά και εμπρηστικά βλήματα, με δραστικό βεληνεκές περί τα 200 μέτρα.
Είναι άγνωστο εαν η έκδοση που θα παραλάβει ο Ρωσικός Στρατός θα είναι εξοπλισμένη και με Shmel, ή μόνο με τον “βασικό” εξοπλισμό. Άγνωστο είναι επίσης εάν τα λειτουργικά προβλήματα του Uran-9 έχουν λυθεί.
Ο Ρωσικός Στρατός εντάσσει σε υπηρεσία το “προβληματικό” Uran-9
- Advertisement -

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΕΚΤΑΚΤΟ: Η Ελλάδα ανακήρυξε ΑΟΖ στο Ιόνιο μέχρι το Ταίναρο
Σε μια ιστορική απόφαση η Ελλάδα προχώρησε στην ανακήρυξη της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) στο Ιόνιο Πέλαγος, καλύπτοντας μια εκτεταμένη περιοχή που φτάνει μέχρι...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 30 Απριλίου 1863: Μάχη του Καμαρόν, ο θρύλος...
Κατά τη διάρκεια της Γαλλικής εισβολής στο Μεξικό, στην προσπάθεια του Ναπολέοντα του 3ου (γνωστού ως ο «βασιλεύς-πρόεδρος») να εγκαταστήσει τον Αυστριακό πρίγκηπα Μαξιμιλιανό...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...