Στο πλαίσιο της προμήθειας των τουρκικών UCAV Bayraktar από την Ουκρανία περιλαμβανόταν και η πρόβλεψη τοπικής παραγωγής τους καθώς η χώρα πέρα από την αρχική παραγγελία 12 αεροσκαφών -συν κάποια ακόμη για το Ναυτικό- σχεδιάζει την προμήθεια ακόμη 48. Για τα τελευταία είχε συμφωνηθεί πως θα κατασκευάζονταν τοπικά σε εργοστάσιο που θα στηνόταν κοινοπρακτικά με την συνεργασία της τουρκικής Baykar.
Δημιουργείται τουρκο-ουκρανικό κέντρο εκπαίδευσης και δοκιμών για Bayraktar TB2
Έτσι όπως ανακοίνωσε αξιωματούχος της Ουκρανίας, πλέον έχει ξεκινήσει η τοπική παραγωγή των αεροσκαφών, τα οποία θα χρησιμοποιούν και ουκρανικό κινητήρα.
Άλλωστε η σχέση των δύο κρατών και ειδικά της Baykar με ουκρανικές εταιρίες είναι εκτεταμένη. Μάλιστα η Baykar μετά τα εμπάργκο που έχει αντιμετωπίσει στην εύρεση κινητήρων (αρχικά προμηθευόταν κινητήρες της Αυστριακής Rotax), έχει συμφωνήσει με ουκρανικές εταιρίες, κυρίως την Ivchenko-Progress και τη Motor Sich να προμηθεύεται από εκεί κινητήρες, τόσο για το Bayraktar όσο και για το μεγαλύτερο δικινητήριο Akinci (μέχρι να βγουν στην παραγωγή και οι τουρκικοί turboprop). Ενώ έχει υπογραφεί συμφωνία να αξιοποιηθεί ουκρανική τεχνογνωσία για κινητήρα τζετ για που θα χρησιμοποιεί το μη επανδρωμένο συνοδευτικό MIUS.
Τουρκία: Ουκρανικοί κινητήρες για το μη επανδρωμένο τζετ MIUS