Όπως ανακοίνωσε η Turkish Aerospace Industries (TAI) έκλεισε συμφωνία προμήθειας ουκρανικών κινητήρων, οι οποίοι θα παραχθούν τοπικά στην Τουρκία για να εφοδιάσουν το νέο βαρύ επιθετικό τουρκικό ελικόπτερο Τ629 (ΑΤΑΚ 2). Δεν έγινε γνωστό από ποιο ουκρανό κατσκευαστή προέρχεται ο κινητήρας, αλλά πιθανώς να είναι η Motor Sich, με μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή turboshaft όπως ο ΜS-500V των 1.000 ίππων και η οικογένεια των ΤV3-117VM. Η Motor Sich παράγει κινητήρες για ουκρανικής συναρμολόγησης ελικόπτερα Mi-8, Mi-17 και Mi-2 (για τα οποία παρέχει και υπηρεσίες αναβάθμισης και συντήρησης). Το ΑΤΑΚ 2 βασίζεται πάνω στο γνωστό Τ129 ΑΤΑΚ, αλλά είναι η πιο βαριά εκδοχή του (που το καταττάσει στην κλάση των 11 τόνων) και αναμένεται να πετάξει έως το 2023.
Ταυτόχρονα με την ανακοίνωση αυτή το Πακιστάν, το οποίο έχει παραγγείλει 30 Τ129, δήλωσε πως παρατείνει την συμφωνία αγοράς τους για ακόμη έξη μήνες. Θυμίζουμε πως η προμήθεια αυτή έχει μπλοκαριστεί ακριβώς γιατί δεν επιτρέπεται η εξαγωγή του Τ129 με αμερικανικούς κινητήρες, οπότε είναι πιθανό πως το Πακιστάν, δίνει ακόμη μια παράταση για να διαπιστώσει αν εξελίσσεται ικανοποιητικά τουρκικός κινητήρας για το σκάφος, όπως έχει ανακοινωθεί.