27.2 C
Athens
Παρασκευή, 20 Ιουνίου, 2025
ΝΕΑΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙH τουρκική αμυντική βιομηχανία απειλεί με "αντεπίθεση" για το ενδεχόμενο εκδίωξης από...

H τουρκική αμυντική βιομηχανία απειλεί με “αντεπίθεση” για το ενδεχόμενο εκδίωξης από το πρόγραμμα του F-35

- Advertisement -

Μετά την πρόσφατη επιστολή Shanahan προς τον Τούρκο ομόλογό του και την διαφαινόμενη “εξαίρεση” των Τούρκων κατασκευαστών υποσυστημάτων του F-35, διάφορες Τουρκικές βιομηχανίες φαίνονται να περνούν στην αντεπίθεση, “διαφημίζοντας” τα υποσυστήματα που κατασκευάζουν με “μοναδικό” τρόπο και το κόστος που θα έχει η διεθνής βιομηχανία “πετώντας τους εκτός” συμπαραγωγής για το F-35. Η Alp Aviation, η AYESAS, η Kale Aviation, η Kale Pratt & Whitney και η ΤΑΙ παράγουν εξαρτήματα για το F-35 από το πρώτο αεροσκάφος.

Οι τουρκικές εταιρίες που εμπλέκονται στην κατασκευή απαρτίων του F-35 θα αντικατασταθούν έως το 2020


Είναι χαρακτηριστικά τα απανωτά tweets της ΤΑΕ σήμερα (7 Ιουνίου)…:
JSF (F-35) Εμείς ως Τούρκος συνεργάτης στην παραγωγή του έργου αναπτύξαμε για πρώτη φορά στα μαχητικά αεριωθούμενα F-35 την Πανοραμική οθόνη Panoramic Cockpit Display για εξαιρετική αλληλεπίδραση αεροπλάνου-πιλότου, με σημαντικό ρόλο εδώ, το υψηλότερο επίπεδο και δεν ξέρουμε η “έξοδος” της επιχείρησης τι μπορεί να προκαλέσει στην εταιρική σχέση. Η Ayesaş έκανε το σχεδιασμό του λογισμικού για της δομή πολλαπλών οθονών στην οθόνη (Panoramic Cockpit – PKE). Όλες οι κάρτες γραφικών του PKE παράγονται από την Ayesaş. Αυτά δεν είναι απλά υποσυστήματα, είναι κρίσιμα σύστημα και η AYESAŞ ο μόνος προμηθευτής τέτοιας ποιότητας εργασίας, όπως και οι άλλες εταιρείες που παράγουν αντίστοιχα υποσυστήματα θα έχουν κόστος εάν φύγουν από την κατασκευή του F-35.

 
Όπως η ΠΤΗΣΗ έχει επισημάνει ακριβώς πριν ένα χρόνο (!) οι συνέπειες για την Τουρκική βιομηχανία θα είναι “έντονες”, ενώ όλοι οι υπόλοιποι υποκατασκευαστές μάλλον θα διαχειριστούν την κατάσταση χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Δεν είναι η πρώτη φορά εξάλλου που κάποιος απ τους “συν-κατασκευαστές” απειλεί να αποχωρήσει, το 2009 ήταν η Αυστραλία και το 2013 ήταν ο Καναδάς.
Διαβάστε στο άρθρο του Ιουνίου 2018 της ΠΤΗΣΗΣ πως αντιμετωπίστηκε η κατάσταση τότε…

ΑΝΑΛΥΣΗ: Ποιες θα είναι οι βιομηχανικές συνέπειες αν η Τουρκία αποχωρήσει (ή την διώξουν) από το F-35;


Σίγουρα πάντως θα χρειαστεί (όπως επισημαίνουν και οι Αμερικάνοι εμπλεκόμενοι) μια περίοδος “προσαρμογής”… Η Τουρκία βρίσκεται στο πρόγραμμα F-35 από το 1999. Η τουρκική αμυντική βιομηχανία έχει αναλάβει ενεργό ρόλο στην παραγωγή αεροσκαφών και έχει επενδύσει 1,25 δισεκατομμύρια δολάρια στην φάση της ανάπτυξης του αεροσκάφους.

Οι Τούρκοι μπορούν να εκβιάσουν τις ΗΠΑ με συγκεκριμένα απάρτια του F-35;


“Βραχυπρόθεσμα, είναι σαφές ότι θα υπάρξει μεγάλη ζημιά” αν οι κυρώσεις επιβληθούν, τονίζει ο Dr.Cağlar Kurç, Επικεφαλής Λέκτορας στο Τμήμα Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου Bilkent. “Μετά τις κυρώσεις, η τουρκική αμυντική βιομηχανία μπορεί να προσπαθήσει να γεμίσει το κενό καλύπτοντας (ανοργάνωτα ίσως) τις ελλείψεις όπως πχ κινητήρες. Αλλά δεν είμαι σίγουρος πόσο καιρό θα χρειαζόταν για να το πετύχει και να μετριάσει τις συνέπειες των κυρώσεων”, είπε.

Πως οι κυρώσεις λόγω S-400 μπορούν να “αχρηστεύσουν” σημαντικό μέρος της τουρκικής πολεμικής μηχανής

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

1992: Ο ήρωας υποσμηναγός Νίκος Σιαλμάς

Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στα ΑΕΡΟΝΕΑ του Τεύχους της ΠΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΗΜΑ Νο 93, τον Ιούλιο του 1992, και αφορά την πτώση του Mirage...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Ανάλυση Ασφάλειας Πτήσεων 2024: μια χρονιά που θα μπορούσε να είναι...

Η «Π&Δ» και στη συνέχεια η «Πτήση», εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια, υπηρετώντας την ενημέρωση στον τομέα της Ασφάλειας Πτήσεων (Flight Safety) δημοσιεύει κάθε...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 19 Ιουνίου 1875: Η επανάσταση της Ερζεγοβίνης, η...

0
Ξεσπά με ενθάρρυνση από τις αυτόνομες ηγεμονίες της Σερβίας και του Μαυροβουνίου η Επανάσταση της Ερζεγοβίνης.H κίνηση αυτή των Σλάβων της οθωμανικής επαρχίας της...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Η Λετονία διπλασιάζει την παραγγελία τεθωρακισμένων ASCOD – τι πληρώνει

Η κυβέρνηση της Λετονίας υιοθέτησε εισήγηση του υπουργείου Αμύνης για αγορά ακόμη 42 τεθωρακισμένων οχημάτων μάχης, ASCOD, με κόστος 387 εκατ. ευρώ, στην πράξη...

Ετοιμάζεται χερσαία έκδοση πυραύλου SCALP, πρώτη δοκιμή μέχρι το 2028

Η ευρωπαϊκή MBDA στοχεύει να πραγματοποιήσει την πρώτη δοκιμή της χερσαίας έκδοσης του πυραύλου MdCN (SCALP Naval), από κινητό φορέα, μέχρι το 2028.Το όπλο...

Χρηματοδότηση για τα σερβικά Rafale, τελευταίο εμπόδιο για το Βελιγράδι

Το τελευταίο αλλά και κυριότερο εμπόδιο στην επιδίωξη της Σερβίας να αποκτήσει μαχητικά Rafale, φαίνεται ότι ξεπεράστηκε με τη συμφωνία δανεισμού €1,9 δις από...