«Γενικό συμμάζεμα» κόστους κάνει η τουρκική εταιρία τροχοφόρων και τεθωρακισμένων BMC, η οποία όπως φαίνεται εγκαταλείπει την επένδυση που είχε ξεκινήσει από το 2017 στην πόλη Karasu, στα παράλια της Μαύρης Θάλασσας στην περιοχή της επαρχίας Σαγγαρίου. Εκεί της είχαν παραχωρηθεί περίπου 2.000 στρέμματα δημόσιας γης, για την δημιουργία μιας μεγάλης βιομηχανικής εγκατάστασης.
Σε αυτή θα κατασκευάζονταν μεγάλες υποδομές αξίας εκατοντάδων εκατ. δολαρίων, για την παραγωγή του άρματος Altay, για τα υπόλοιπα θωρακισμένα τροχοφόρα που ήδη διαθέτει (Altug, Kipri, Buran κ.α.), για τα δημόσιας χρήσης φορτηγά της, για κινητήρες ντίζελ κ.λπ.
Σύμφωνα όμως με αναφορές σε τουρκικά ΜΜΕ, (DefenceTurk.net κ.α.), τοπικές αρχές της περιοχής όπως το Εμπορικό Επιμελητήριο, δηλώνουν πως τους ανακοινώθηκε πως η επένδυση σταματά, δεν πρόκειται να συνεχιστεί και πως μπαίνει προς πώληση. Τα εγκαίνια της τον Ιανουάριο του 2019 (στις αρχικές εργασίες) είχε κάνει ο ίδιος ο Ερντογάν, δηλώνοντας στην ομιλία του τις ευχαριστίες του στην κυβέρνηση του Κατάρ (καταριανά κεφάλαια κατέχουν σχεδόν το μισό της BMC) και πως «έχουμε μειώσει την εξάρτηση μας από τις εισαγωγές για την αμυντική μας προσπάθεια στο 35% από το 80%».
Η ακύρωση της επένδυσης αυτής είναι ένα από τα αρκετά σημάδια που δείχνουν πως τον τελευταίο καιρό η BMC αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα, ενώ ήδη έχει αλλάξει ιδιοκτησία, τουλάχιστον κατά το τουρκικό της σκέλος.
Πάντως το Altay όπως και τα άλλα θωρακισμένα της, θα παράγονται στην άλλη μεγάλη εγκατάσταση της, στο κρατικό εργοστάσιο αρμάτων στο Arifiye, επίσης στην περιοχή Σαγγαρίου, που της έχει παραχωρηθεί. Η όλη ιστορία όμως είναι και προσωπική ήττα του Ερντογάν που διαχρονικά διαφημίζει την «άνοδο της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας», αλλά και γιατί ο ίδιος έχει καταγγελθεί εντός Τουρκίας πως διατηρούσε στενές σχέσεις με την συγκεκριμένη εταιρία, έως και πως είναι ο ουσιαστικός ιδιοκτήτης της, στο γνωστό περιβάλλον νεποτισμού που έχει εξαπλώσει σε όλη τη χώρα.