29.7 C
Athens
Κυριακή, 13 Ιουλίου, 2025
ΝΕΑΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙH Τουρκία εκσυγχρονίζει τις 40-45 ετών γαλλικής κατασκευής κορβέτες κλάσης Burak (ex-...

H Τουρκία εκσυγχρονίζει τις 40-45 ετών γαλλικής κατασκευής κορβέτες κλάσης Burak (ex- D’Estienne d’Orves) και τους δίνει ρόλο αντίστοιχο των αμερικανικών LCS

- Advertisement -

Όπως αναφέρουν αμυντικά μέσα της γειτονικής χώρας, η Τουρκία εκσυγχρονίζει τις παλιές κορβέτες, γαλλικής κατασκευής κορβέτες D’Estienne d’Orves (νυν Burak) με τουρκικής κατασκευής οπλισμό και ηλεκτρονικά.
Οι κορβέτες D’Estienne d’Orves κατασκευάστηκαν μεταξύ 1976 και 1984, είναι εξοπλισμένες με ένα πυροβόλο των 100 χιλιοστών (DCN 100 mm/55 Mod 68 CADAM), 4 πυραύλους ΜΜ38 Exocet, 2 πυροβόλα των 20 χιλιοστών, 4 τορπίλες και έναν ανθυποβρυχιακό όλμο. Από την κλάση, η Τουρκία αγόρασε το 2000 έξι συνολικά πλοία, τα TCG Bozcaada (F-500), TCG Bodrum (F-501), TCG Bandırma (F-502), TCG Beykoz (F-503), TCG Bartın (F-504)  και TCG Bafra (F-505).

Αντικατάσταση συστήματος διαχείρισης μάχης στις MΕKO200 ΤΝ


Καθώς όμως το σύνολο του οπλισμού τους είναι παρωχημένος, οι Τούρκοι φαίνεται πως εκτιμούν ιδιαιτέρως τα πλοία αυτά, που παρά τη μικρή τους ταχύτητα και τη αποκλειστική κίνηση μέσω diesel, είναι αρκούντως οικονομικά, εύκολα στη χρήση και με μεγάλες διαθεσιμότητες. Δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς το γεγονός ότι τα πλοία, αντί να αποσυρθούν, θα αποκτήσουν νέα δυνατότητες και νέα αποστολή.
Μέχρι σήμερα, οι τουρκικές Burak είχαν αποδώσει τα μέγιστα σε αποστολές παράκτιας περιπολίας, επίδειξης σημαίας, έρευνας και διάσωσης, παράκτιου ανθυποβρυχιακού αγώνα, ενώ φυσικά είχαν εξαιρετική επίδοση στις παραβιάσεις των ελληνικών χωρικών υδάτων. Η παρουσία τους έχει επισημανθεί μέχρι και στην ΑΟΖ της Κύπρου, φανερώνοντας την εμπιστοσύνη που δείχνει το ΤΝ στα πλοία.

Το Τουρκικό Ναυτικό θέλει να εξοπλίσει κορβέτες με L-UMTAS και Cirit


Οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι τουρκικές Burak θα λάβουν πυραύλους L-UMTAS, ανάλογους των Hellfire. Οι L-UMTAS είναι τουρκικής κατασκευής, καθοδηγούνται από laser, και κανονικά έχουν αντιαρματική αποστολή. Πρόσφατα όμως επιδείχτηκε και η δυνατότητα χρήσης τους σε θαλάσσιο περιβάλλον, προφανώς με κοίλη γόμωση. Ο πύραυλος εξοπλίζει επίσης και τα UCAV ANKA/Bayraktar.
Οι κορβέτες παράλληλα θα αποκτήσουν και ηλεκτρο-οπτικό σύστημα αναγνώρισης Denizgözü-Octopus, που ταυτόχρονα θα μπορεί να κατευθύνει και τους L-UMTAS. Πιθανολογούμε πως θα εγκατασταθεί και κάποια βασική έκδοση του ΚΠΜ GENESIS, επίσης τουρικής κατασκευής, καθώς και κάποιο βασικών δυνατοτήτων ραντάρ επιτήρησης αέρος. Σκοπός των Τούρκων είναι τα πλοία να αποκτήσουν δυνατότητες όπως αυτές που έχουν οι αμερικανικές LCS, που οπλίζονται με πυραύλους Hellfire. Φυσικά οι δυνατότητες των δυο πλοίων είναι πραγματικά η μέρα με τη νύχτα, αλλά και πάλι, δεν πρέπει να υποτιμούμε τα τουρκικά σχέδια.

To CAFRAD στην “TCG Goksu”


Αυτό όμως που είναι εντυπωσιακό, είναι το γεγονός ότι η Τουρκία κρατά τα παλιά πλοία σε υπηρεσία, παρά το γεγονός ότι έχει βάλει σε υπηρεσία τις πολύ νεότερες και ικανότερες κορβέτες MILGEM σε υπηρεσία. Αυτό που θα περιμέναμε όλοι θα ήταν να αντικατασταθούν τα πλοία από περισσότερες MILGEM. Αντί αυτού, οι Burak θα διατηρηθούν κι άλλο σε υπηρεσία, αυξάνοντας τις ήδη υψηλές οροφές πλοίων που έχει το Τουρκικό Ναυτικό. Σημειώνουμε πως και οι Γάλλοι διατηρούν σε υπηρεσία περίπου 10 κορβέτες του τύπου, εξοπλισμένες με ΜΜ40.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Διάσωση πιλότων πίσω από τις εχθρικές γραμμές, η περίπτωση της Ελλάδας

Η εκπαίδευση ενός πιλότου μαχητικού αεροσκάφους είναι μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, που απαιτεί σημαντικούς πόρους από το κάθε κράτος, ενώ οι χειριστές επιλέγονται...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Γαλλία και Βρετανία σε στρατηγική σύγκλιση με κοινή πυρηνική αποτροπή...

0
Πέρα από τα κοσμικά της πρόσφατης επίσκεψης Μακρόν στη Βρετανία, η ουσία των συμφωνηθέντων με τον εκεί πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ, είναι μια υψηλής πολιτικής...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 13 Ιουλίου 1878: Η συνθήκη του Βερολίνου, οι...

13
Υπογράφεται η Συνθήκη του Βερολίνου μεταξύ των Μεγάλων Δυνάμεων και της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Καρπός του συνεδρίου που οργανώθηκε στο Βερολίνο από τον "αρχιτέκτονα" της...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

ΑΝΑΛΥΣΗ: Διάσωση πιλότων πίσω από τις εχθρικές γραμμές, η περίπτωση της Ελλάδας

Η εκπαίδευση ενός πιλότου μαχητικού αεροσκάφους είναι μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, που απαιτεί σημαντικούς πόρους από το κάθε κράτος, ενώ οι χειριστές επιλέγονται...

ΑΝΑΛΥΣΗ: Γαλλία και Βρετανία σε στρατηγική σύγκλιση με κοινή πυρηνική αποτροπή – το νέο “αφεντικό” της Ευρώπης;

Πέρα από τα κοσμικά της πρόσφατης επίσκεψης Μακρόν στη Βρετανία, η ουσία των συμφωνηθέντων με τον εκεί πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ, είναι μια υψηλής πολιτικής...

Constellation, που βρίσκεται σήμερα αυτό το πρόγραμμα φρεγατών;

Στη ραδιοφωνική εκπομπή “Εμείς οι Έλληνες” του Λάμπρου Καλαρρύτη, στο σταθμό “Παραπολιτικά 90,1” μίλησε ο εκδότης της “ΠΤΗΣΗΣ”, Φαίδων Καραϊωσηφίδης, για το μέλλον των φρεγατών...