15.4 C
Athens
Σάββατο, 26 Απριλίου, 2025
ΝΕΑΑΜΥΝΑΗ Ρωσία σκοπεύει να «αναστήσει» κι άλλα αποθηκευμένα Tu-22M-3 σε υπηρεσία

Η Ρωσία σκοπεύει να «αναστήσει» κι άλλα αποθηκευμένα Tu-22M-3 σε υπηρεσία

- Advertisement -

Η ρωσική υπηρεσία Τύπου Lenta.ru ανέφερε την απόφαση του ρωσικού υπουργείου Άμυνας να επαναφέρει σε υπηρεσία επιπλέον Tu-22M-3 που έχουν τεθεί σε μακροχρόνια αποθήκευση στο αεροδρόμιο Sovetskaya Gavan / Kamenny Ruchey ώστε να γίνουν και πάλι επιχειρησιακά επ’ ωφελεία της ρωσικής Αεροπορίας μετά τον εκσυγχρονισμό.


Αναμένεται ότι Backfire αυτά, μετά τον εκσυγχρονισμό τους, θα είναι σε θέση να πραγματοποιήσουν αποστολές κρούσης ακριβείας σε όλη την Ευρώπη. Αρχικά θα μεταφερθούν στο εργοστάσιο της κατασκευάστριας εταιρείας στο Καζάν.
Εκεί θα αναβαθμιστούν σταδιακά στο πρότυπο Tu-22M3M. Μετά την αναβάθμισή του, το αεροσκάφος θα είναι ικανό να μεταφέρει τους πολυηχητικούς πυραύλους Kinzhal, καθώς και τους πύραυλους πλεύσης Kh-32 με εμβέλεια 600-1000 χιλιόμετρα.
Σύμφωνα με τις δημοσιευμένες προδιαγραφές, το Tu-22M3M θα πρέπει να είναι σε θέση να χτυπήσει σχεδόν οποιοδήποτε στρατηγικό στόχο στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των γαλλικών, βρετανικών ή αμερικανικών αεροπλανοφόρων, ειδικά εφόσον τα μαχητικά αεροσκάφη F-14 Tomcat που ήταν σχεδιασμένα να αναχαιτίζουν αεροσκάφη σαν Tu-22M-3 έχουν πια αποσυρθεί εδώ και χρόνια.


Οι Ρώσοι αξιωματούχοι προφανώς δεν θεωρούν ότι τα F/A-18E/F Super Hornet ή τα F-35B/C Lightning είναι επαρκή για αυτή την αποστολή…
Αυτή η απόφαση του ρωσικού Υπουργείου Άμυνας να επαναφέρει σε υπηρεσία επιπλέον Tu-22 θεωρείται σε μεγάλο βαθμό ως αντίδραση στην αντίστοιχη απόφαση των Ηνωμένων Πολιτειών να επαναφέρουν σε υπηρεσία αποθηκευμένα βομβαρδιστικά Β-52 που βρίσκονται σε μακρά αποθήκευση στην έρημο της Αριζόνα, στις εγκαταστάσεις της 309th AMARG.
Η αναβάθμιση Tu-22M3M μοιράζεται πολύ με το πρόγραμμα αναβάθμισης των μεγαλύτερων και βαρύτερων Tu-160, ειδικά όσον αφορά τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό (πλοήγηση, επικοινωνίες, οπτικοακουστικό εξοπλισμό, έλεγχος αυτοματισμού κινητήρων και καυσίμων, συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου).


Προς το παρόν, το μοναδικό πρωτότυπο Tu-22M3M είναι εξοπλισμένο με κινητήρες turbofan με μετάκαυση NK-25. Ωστόσο, τα επόμενα αεροσκάφη που θα αναβαθμιστούν αναμένεται να περάσουν σε άλλο επίπεδο λαμβάνοντας του πιο ισχυρούς κινητήρες ΝΚ-32-02 που χρησιμοποιούνται (σε τετράδα) από το Tu-160M2.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
miscojones

Οσο έχουν να τρώνε από το πτώμα της Σοβιετικής Ένωσης θα υπάρχουν λύσεις. Στο μέλλον τους βλέπω να αγοράζουν αεροπλάνα και πλοία από τη Γαλλία. Για άρματα θα υπάρχουν για πολλές δεκαετίες ακόμα τα αειθαλή Τ64 (Τ72, Τ80, Τ90) για να κλείνουν τις τρύπες.

Spyros

Αν δε κάνω λάθος, η επαναφορά Β-52 σε πτήσιμη κατάσταση έγινε για αντικατάσταση (μια προς μια) απωλειών, και αφορά πολύ λίγα αεροσκάφη (2-3). Μάλιστα σε μια περίπτωση (βαριά προσγείωση) που το απολεσθέν αεροσκάφος δεν καταστράφηκε ολοσχερώς, ο εξοπλισμός του μεταφέρθηκε σχεδόν αυτούσιος στο ‘αναζωογονημένο’ (regenerated) αεροσκάφος από την AMARC.
Έχει γίνει κάτι περαιτέρω, στα Β-52; Υπάρχει και εκείνο το θέμα αλλαγής κινητήρων, βέβαια…

Epam Papas

Οταν νεκρανασταινουμε κατι P_3 εμεις πολλοι υποσχονταν οτι τα λεφτα μας δεν πανε χαμενα και οτι θα παρουμε την τελευταια.λεξη της τεχνολογιας.
Εγω τους πιστευω. Διεθνως υπαρχει η ταση αυτη βλεπω. Boneyard hi tech zomvies.

reCaptcha Error: grecaptcha is not defined

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Εκσυγχρονισμός Μ113, η περίπτωση των Φιλιππίνων που επέλεξαν την Elbit Systems

Η αναβάθμιση των τεθωρακισμένων οχημάτων μεταφοράς προσωπικού (ΤΟΜΠ) Μ113 αποτελεί μια πρόκληση για πολλούς στρατούς παγκοσμίως, καθώς το όχημα, παρά την ηλικία του, παραμένει...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΕΚΤΑΚΤΟ: Η Ελλάδα ανακήρυξε ΑΟΖ στο Ιόνιο μέχρι το Ταίναρο

50
Σε μια ιστορική απόφαση η Ελλάδα προχώρησε στην ανακήρυξη της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) στο Ιόνιο Πέλαγος, καλύπτοντας μια εκτεταμένη περιοχή που φτάνει μέχρι...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 25 Απριλίου 1915: Συμμαχική απόβαση στην Καλλίπολη, το...

3
Πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, στην χερσόνησο της Καλλίπολης η πρώτη αποβίβαση συμμαχικών στρατευμάτων από ANZAC (Australian and New Zealand Army...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Rafale: Οι παραδόσεις στην Κροατία ολοκληρώθηκαν

Το υπουργείο Άμυνας της Κροατίας ανακοινώνει ότι σήμερα έφτασε στη χώρα το δωδέκατο μαχητικό Rafale, με το οποίο ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα παράδοσης αεροσκαφών του...

Συρία: Τουλάχιστον 11 άμαχοι Αλαουίτες σκοτώθηκαν σε επιδρομές των δυνάμεων ασφαλείας

Τουλάχιστον 11 άμαχοι από την αλαουιτική μειονότητα σκοτώθηκαν τις τελευταίες 24 ώρες σε επιδρομές των συριακών δυνάμεων ασφαλείας στην πόλη Χομς, στην κεντρική Συρία,...

Ξεκίνησε στη Γαλλία η ναυπήγηση των περιπολικών ανοικτής θαλάσσης του Μαυροβουνίου

Στις 24 Απριλίου άρχισαν οι εργασίες για την κατασκευή των δύο νέων περιπολικών ανοικτής θαλάσσης, τύπου OPV-60M, για το Μαυροβούνιο, στις εγκαταστάσεις της ναυπηγικής...