17.6 C
Athens
Κυριακή, 11 Μαΐου, 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗΗ Αμερικανική Ακτοφυλακή καθηλώνει τα C-27J λόγω ρωγμών-πρόβλημα και στα ελληνικά Spartan;

Η Αμερικανική Ακτοφυλακή καθηλώνει τα C-27J λόγω ρωγμών-πρόβλημα και στα ελληνικά Spartan;

- Advertisement -

Η Αμερικανική Ακτοφυλακή -USCG (U.S. Coast Guard) καθηλώνει το σύνολο του στόλου των 14 Leonardo ΗC-27J Spartan που διαθέτει, αφού σύμφωνα με δημοσιεύματα αμερικανικών MME σε διαδικασία συντήρησης βρέθηκαν ρωγμές στη δομή των αεροσκαφών.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι σε Spartan, τα οποία η USCG χρησιμοποιεί τόσο σαν περιπολικά μέσων αποστάσεων όσο και σε καθήκοντα ελαφρών μεταφορών, αποκαλύφθηκε πρόβλημα ρωγμών στο τμήμα της οπίσθιας άνω ατράκτου και πιο συγκεκριμένα στο σημείο ένωσης του οριζόντιου και καθέτου ουραίου πτερώματος με τη ράχη του μεταγωγικού.

Η Leonardo, όπως προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις, εξέδωσε δελτίο προειδοποίησης  ASB (Alert Service Bulletin) σε όλους τους χρήστες του τύπου με την οδηγία να ελεγχθεί η δομή στο συγκεκριμένο σημείο.

Οι εμφάνιση δομικών ρωγμών δεν είναι σπάνιο φαινόμενο σε αεροπορικές κατασκευές, οι οποίες μπορεί να αφορούν είτε στο συγκεκριμένο αεροπλάνο, είτε το σύνολο της σχεδίασης.

Σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπου της Αμερικανικής Ακτοφυλακής,  το πρόβλημα  των Spartan, όχι μόνο αφορά τη δεύτερη περίπτωση αλλά είναι και ιδιαίτερα εκτεταμένο, αφού και στα 14 ΗC-27J που ελέγχθηκαν αποκαλύφθηκαν ρωγμές σε διάφορα επίπεδα έκτασης.

Από την πλευρά της η Leonardo, σε γραπτή δήλωση που εξέδωσε στην συνέχεια των αποκαλύψεων, ανακοίνωσε ότι «έχει αξιολογήσει το πρόβλημα και έχει εξελίξει λύση» αναφέροντας ότι μπορεί να εφαρμοστεί στις εγκαταστάσεις του χρήστη. Δεν έδωσε όμως περισσότερες λεπτομέρειες για το είδος του προβλήματος ή την έκτασή του εκτός των αεροπλάνων της USCG.

To C-27 είχε χάσει τους περισσότερους διαγωνισμούς στους οποίους συμμετείχε από το C295, και έτσι η συνολική παραγωγή του Spartan δεν ξεπερνά τα 125 αεροπλάνα, ενώ στους χρήστες περιλαμβάνονται, εκτός των ΗΠΑ, της Ιταλικής (12) και Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας (8), η Αυστραλία (10), το Αζερμπαϊτζάν (4), η Βουλγαρία (3), το Τσαντ (2), η Κένυα (3), η Λιθουανία (3), το Μαρόκο (4), το Μεξικό (4), το Περού 94), η Ρουμανία (7), η Σλοβακία (2), η Σλοβενία (2), το  Τουρκμενιστάν (2) και η Ζάμπια (2).

Το C-27 είχε κερδίσει τον διαγωνισμό της USAF για ένα μεταγωγικό εντός θεάτρου επιχειρήσεων, αλλά το πρόγραμμα ακυρώθηκε λόγω περικοπών στην εξέλιξή του και τα 21 αεροπλάνα που είχαν κατασκευαστεί αποσύρθηκαν μετά από ελάχιστη χρήση, κάποια μάλιστα οδηγήθηκαν σε αποθήκευση απ’ ευθείας από τη γραμμή συναρμολόγησης. Από αυτά, επτά κατέληξαν στη Διοίκηση Ειδικών Επιχειρήσεων-SOCOM του Αμερικανικού Στρατού, ενώ τα υπόλοιπα 14 παραχωρήθηκαν στην Ακτοφυλακή και μετατράπηκαν σε HC-27J.

Δεν έχει γίνει γνωστό εάν τα Spartan της SOCOM εμφάνισαν το  ίδιο πρόβλημα.

 

Ας σημειωθεί ότι στα Spartan έχουν κατά καιρούς εμφανιστεί διάφορά προβλήματα, περιλαμβανομένων και κάποιων που αναφέρθηκαν στη φάση παραλαβής, που αφορούσαν σε κακοτεχνίες στη συναρμολόγηση.

Η Ακτοφυλακή πάντως επηρεάζεται ήδη, αφού σε ορισμένες τοποθεσίες τα HC-27J ήταν τα μοναδικά μέσα σταθερών πτερύγων που διέθετε, ενώ η καθήλωσή τους, ειδικά εάν είναι μακροχρόνια, θα επηρεάσει τις επιχειρήσεις.

Το ίδιο πρόβλημα θα έχουν και αρκετές από τις αεροπορίας των χωρών που προαναφέρθηκαν, αφού επίσης δεν διαθέτουν άλλα μεταγωγικά.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

21 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
21 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

DEFEA 2025: Το Forum της ΠΤΗΣΗΣ για το Follow On Support των ελληνικών αεροπορικών μέσων

To περιοδικό ΠΤΗΣΗ και η ιστοσελίδα flight.com.gr, στα πλαίσια της αμυντικής έκθεσης DEFEA 2025, έκαναν ένα δίωρο forum σχετικά με το θέμα της Εν...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Η Αερομαχία του Κασμίρ, αεροπορικό έπος εν έτει 2025 με πολλά...

3
Η νύχτα της 6ης προς 7η Μαΐου 2025 θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη όσων παρακολουθούν στενά τις γεωπολιτικές αναταράξεις στη Νότια Ασία, καθώς οι...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 10 Μαΐου 1956: Απαγχονίζονται οι πρωτομάρτυρες της ΕΟΚΑ...

6
Στις 10 Μαΐου 1956, απαγχονίζονται στον τόπο εκτέλεσης των Κεντρικών Φυλακών της Λευκωσίας οι πρώτοι συλληφθέντες και καταδικασθέντες αγωνιστές της απελευθερωτικής οργάνωσης της ΕΟΚΑ,...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

DEFEA 2025: Το Forum της ΠΤΗΣΗΣ για το Follow On Support των ελληνικών αεροπορικών μέσων

To περιοδικό ΠΤΗΣΗ και η ιστοσελίδα flight.com.gr, στα πλαίσια της αμυντικής έκθεσης DEFEA 2025, έκαναν ένα δίωρο forum σχετικά με το θέμα της Εν...

Η Γερμανία ενδιαφέρεται για αντιαεροπορικά Iris-T SLX

Ανώτατος αξιωματικός της Γερμανικής Αεροπορίας είπε σε πρόσφατη εκδήλωση πως βλέπει ανάγκη για μία προμήθεια αντιαεροπορικών πυραύλων Iris-T SLX.Παρατηρητές εικάζουν ότι το γερμανικό υπουργείο...

Η Αερομαχία του Κασμίρ, αεροπορικό έπος εν έτει 2025 με πολλά “κενά”

Η νύχτα της 6ης προς 7η Μαΐου 2025 θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη όσων παρακολουθούν στενά τις γεωπολιτικές αναταράξεις στη Νότια Ασία, καθώς οι...