Η NTSB (National Transportation Safety Board), η αρμόδια αμερικανική ομοσπονδιακή υπηρεσία διερεύνησης περιστατικών στις μεταφορές, αποδέσμευσε καρέ από βίντεο ασφαλείας στην περίμετρο του αεροδρομίου της Λούισβιλ του Κεντάκι, που δείχνει την αλληλουχία συμβάντων στη συντριβή του McDonnell Douglas MD-11F της UPS Airlines στις 4 Νοεμβρίου, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 11 ατόμων, περιλαμβανομένων και τριών μελών του πληρώματος του -34 ετών- εμπορευματομεταφορικού αεροσκάφους.
Στην αλληλουχία φωτογραφιών διακρίνεται η αποκόλληση του αριστερού κινητήρα, ενώ αποδεικνύεται ότι το αεροπλάνο πρακτικά δεν βρέθηκε ποτέ στον αέρα, αφού το μέσο ύψος που έφτασε ήταν περίπου δέκα μέτρα.
Από τα ευρήματα που συλλέχθηκαν στον διάδρομο και φυσικά στα συντρίμμια οι ενδείξεις είναι ότι η υποδομή ανάρτησης του κινητήρα στον πυλώνα της αριστερής ημιπτέρυγας αστόχησε σε σημεία που η ακεραιότητά της είχε υποβαθμιστεί από κόπωση, αν και η άσκηση υπερβολικής καταπόνησης φαίνεται ότι επίσης συνέβαλε.









