Αιγύπτιος πιλότος F-16 προσκλήθηκε και πέταξε με το τουρκικό εκπαιδευτικό προκεχωρημένου και προεπιχειρησιακού σταδίου Hurjet, ως γνωστόν σχεδίαση της TUSAS/TAI με αμερικανικό κινητήρα General Electric στην έκδοση με μετάκαυση F400 F404-GE-102 που αποδίδει 78 kN (ή 17.600 lbf).
Ο Αιγύπτιος Ιπτάμενος F-16 Ahmed Elmallah πέταξε με τον πιλότο-δοκιμαστή της ΤΑΙ Orhan Boran στη διάρκεια της παρουσίας του αεροσκάφος στην διεθνή αιγυπτιακή έκθεση αεροδιαστηνικού και αμυντικού υλικού, που έκανε τη διεθνή πρεμιέρα του σε αιγυπτιακούς ουρανούς, αφού είχε ακυρώσει την εμφάνισή του στο φετινό Farnborough International τον περασμένο Ιούλιο.
Αν και η ακύρωση τότε υπήρξε πηγή πολλών φημών, η ΤΑΙ ισχυρίστηκε ότι το αεροπλάνο δεν είχε ολοκληρώσει κάποιες δοκιμές διηχητικών ταχυτήτων και αποφασίστηκε να ματαιώσει την επίσκεψη στο Ηνωμένο Βασίλειο και να χρησιμοποιήσει το χρόνο προκειμένου να τελειώσει το σχετικό πρόγραμμα.
Η εμφάνιση του Hurjet στην Αίγυπτο πάντως περιλάμβανε ένα εντυπωσιακό πτητικό πρόγραμμα.
Η TAI χρησιμοποίησε το αιγυπτιακό airshow ως εφαλτήριο για πρόσβαση στην αφρικανική αγορά και έχει ανακοινώσει συμμετοχή σε περισσότερες εκθέσεις μέσα στο 2025, σε όλο τον κόσμο.
Να θυμίσουμε ότι το Hurjet έχει προταθεί στην Ισπανία και μάλιστα στο πλαίσιο μια ανταλλαγής αεροσκαφών με πλεονασματικά A400M της Ισπανικής Αεροπορίας.
Επιπλέον αναφέρεται ότι η Sierra Nevada Corporation θα τροποποιήσει το Hurjet για συμμετοχή του στον διαγωνισμό του Αμερικανικού Ναυτικού που στοχεύει να αντικαταστήσει τα T-45 Goshawk, η αναβολή του οποίου κατά δυο χρόνια εξυπηρετεί αυτή την πρόθεση.