Σχετικά με την πρώτη ανάρτησή μας ΕΔΩ, που πραγματικά προκάλεσε –εύλογο- ενδιαφέρον σε όσους δεν την είχαν διαβάσει αρχικά στην Π&Δ και συγκίνηση σε όσους την ξαναθυμήθηκαν υπάρχει και μια συνέχεια
Τα νέα της εμπλοκής του «TR-602» με τουρκικό μαχητικό δυτικά της Σκύρου –πολύ μέσα στο ελληνικό FIR χωρίς άλλη συζήτηση– έφθασαν στην αεροπορική βάση της Λάρισας πριν την προσγείωση των δύο ελληνικών Τ-33. Μπορεί στην 370 ΜΕΕ ο ενθουσιασμός να ήταν διάχυτος, ωστόσο δεν φάνηκε να μοιράζονται όλοι τον ίδιο ενθουσιασμό.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δεν επιδέχονται διάψευση, αμέσως μετά την επιστροφή του ο αρχηγός του σχηματισμού των Τ-33, Επισμηναγός (Ι) Κουρατζόγλου, εκλήθη από τους προϊσταμένους του και επεπλήχθη για την απόφασή του να εμπλακεί με το τουρκικό μαχητικό. Άλλωστε δεν… ταίριαζε και με τα θέματα «χαμηλής πολιτικής» που προωθούντο εκείνη την περίοδο μεταξύ των δύο χωρών.
Όσοι γνώρισαν τον αείμνηστο αξιωματικό, μπορούν να βεβαιώσουν ότι είχε μια πολύ ξεκάθαρη άποψη για το πώς έπρεπε να αντιδράσει ένας Έλληνας αεροπόρος σε μια τέτοια κατάσταση. Και αυτό ακριβώς τους είπε.
Θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία, αλλά σε ορισμένες εποχές μάλλον χρειάζεται περισσότερο κι από τα δύο. Ο εν λόγω Ιπτάμενος, έμπειρος χειριστής αναγνωριστικών αεροσκαφών και με μερικές εκατοντάδες ώρες στα F-104G της 335 ΜΚ, μετά το ανδραγάθημά του υπηρέτησε σε διάφορα «καίρια» πόστα, π.χ στην Δνση Ψυχολογικών Επιχειρήσεων, στην ΔΑΥ και σε άλλες μονάδες που (δεν) θα αξιοποιούσαν την πτητική του εμπειρία, μέχρι που τελικά αποστρατεύθηκε.
Παρά τα 22 χρόνια που πέρασαν, οι συνάδελφοί του και δη εκείνοι που πέταξαν αποστολές μαζί του, εξακολουθούν να είναι οι μόνοι που δικαιούνται να εκφέρουν γνώμη για όσα συνέβησαν τότε. Το ίδιο και οι Τούρκοι, αν και από… εντελώς διαφορετική σκοπιά.
Α.Θ
T-33A vs F-16C της ΤΗΚ: Το άγνωστο παρασκήνιο μετά την εμπλοκή
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Πολεμική Αεροπορία: Αεροπορικό ισοζύγιο μετά το 2030
Αφορμή για τα όσα ακολουθούν είναι τα όσα είπε ο Α/ΓΕΑ Αντιπτέραρχος (Ι) Δημοσθένης Γρηγοριάδης, στην συνέντευξη που του πήρε ο Σωτήρης Κυριακίδης του...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 17 Σεπτεμβρίου 1944: Επιχείρηση “Market Garden”, αγώνας δρόμου...
Ξεκινά στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, στο Ευρωπαικό μέτωπο, η επιχείρηση “Market Garden”, η μεγαλύτερη αεραποβατική στην ιστορία.Με πρόταση του Στρατάρχη Μοντγκόμερι, η 1η Συμμαχική...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...